آفتاب
هاشمی رفسنجانی پس از ثبت نام در انتخابات خبرگان:

مجلس خبرگان مناسبترین فردی را به عنوان رهبر انتخاب کرد

مجلس خبرگان مناسبترین فردی را به عنوان رهبر انتخاب کرد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجلس خبرگان مناسب‌ترین فردی که بعد از امام خمینی (ره) می‌توانست انتخاب کند را انتخاب کرد و ایشان کار خود را با طراوت و مسئولیت ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی پس از ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در نشست خبری، اظهار کرد: روز بسیاری مهمی برای ملت ماست که سرنوشت سال‌های آینده خود را رقم می‌زند. سرنوشت سال‌های آینده‌ای که با تغییر پس از برجام در چند ماه آینده شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سعادت کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند. این سعادت به رأی ملت ما باز می‌گردد که می‌خواهند چه بر روی برگه رأی بنویسد. مسئولیت بزرگی بر دوش کسانی است که مردم به آنها رأی خواهند داد.

هاشمی رفسنجانی با تأکید بر جایگاه والای مجلس خبرگان تصریح کرد: مجلس خبرگان محور اساسی انقلاب اسلامی است و بحمدالله در تمام دوره‌ها تا به حال توانسته به خوبی انجام وظیفه کند و مناسب‌ترین فردی که بعد از امام (ره) مجلس خبرگان او را انتخاب کرد امروز کار خود را با طراوت، شادابی و احساس مسئولیت ادامه می‌دهد.

وی در ارتباط با مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مجلس شورای اسلامی روزانه در سرنوشت ما موثر است با تبیین،‌ قانون‌گذاری و نظارت این تأثیر را می‌گذارد. با توجه به وضعی که در منطقه داریم شرایط ناامنی که کشور ما را فرا گرفته سال‌های پیش رو سال‌های مهمی در تاریخ ما خواهد بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما در این شرایط امنیت داریم. خدا را شکر می‌کنیم و از ملتمان که به دشمنان میدان نمی‌دهند و جایی را برای اشرار باز نمی‌کنند تشکر می‌کنیم. همچنین از نیروهای امنیتی، نظامی و اطلاعاتی که مواظب تحرکات افراد ناباب هستند صمیمانه متشکریم.

وی با بیان اینکه کاندیدای هر دو انتخابات مجلس باید وظیفه شناس و امانتدار باشند، گفت: با اتکا به رأی مردم هر کس انتخاب شد امانت ایجاب می کند که وظیفه شناس و حقیقت‌بین باشد. خداوند با لطف خود انقلاب را به دست مردم داد. خیلی از انقلاب‌ها در این مدت گرفتار مشکل شدند اما انقلاب ما راه خود را می‌رود و این راه را ادامه خواهد داد.

این داوطلب انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان در پایان گفت: امیدواریم این انقلاب توسط خود حضرت حجت (عج) که امام زنده و غائب ما هستند راهش را پیش ببرد.

انتهای پیام

کد N1075500

وبگردی