آفتاب
رحماندوست در نطق میان‌دستور:

شرکت تعاونی اوباما-کری تئاتر طنز جدیدی اجرا کرد

شرکت تعاونی اوباما-کری تئاتر طنز جدیدی اجرا کرد

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به تایید مصوبه اخیر کنگره آمریکا توسط اوباما و مکاتبه کری با ظریف، گفت: دیروز شرکت تعاونی اوباما-کری تئاتر طنز جدیدی را اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس در جلسه علنی امروز و در نطق میان‌دستور با اشاره به اقدام اخیر کنگره آمریکا در ایجاد ممنوعیت برای سفر به این کشور در صورت سفر به ایران و امضای آن توسط اوباما، اظهار داشت: دیروز شرکت تعاونی اوباما-کری تئاتر طنز جدیدی را اجرا کردند.

وی افزود: اوباما قانون ویزا را امضا کرد و جان‌کری گفت که نمی‌گذاریم مشکلی برای ایران پیش‌ بیاید.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: شایسته است که مومن با فراست الهی خود به این دام شیطان نیفتد و از این معلمان شیطان نخورد.

رحماندوست در ادامه با تبریک و تسلیت شهادت سیدالاسرای مقاومت سمیر قنطار گفت: ترکیب خون شهید شعلان سوری و سمیر قنطار لبنانی نوید این را می‌دهد که رژیم صهیونیستی گور خود را کنده است و پایه‌های انتفاضه سوم را تحکیم کرده که با حرکت کرانه باختری به سمت مسلح شدن، شمیم آزادی قدس شریف استشمام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به حوادث نیجریه تصریح کرد: حوادث دلخراش نیجریه و تداوم جنایت آل‌صهیون در یمن نشان می‌دهد که مجامع بین‌المللی را کوران و کران و مزدبگیران اداره می‌کنند؛ به کجا شکایت ببریم!؟

رحماندوست خطاب به داوطلبان نمایندگی مجلس در دوره جدید گفت: توصیه می‌کنم نیت خود را به خدا صاف کنید و ببینید با چه هدفی جلو آمده‌اید و بعد تصمیم بگیرید.

وزارتخانه‌های علوم و بهداشت ایجاد دانشگاههای تک جنسیتی برای دختران را دنبال کنند

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین با اشاره به جمعیت بالای دختران متقاضی تحصیل در دانشگاه، اظهار داشت: با توجه به فراوانی علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه‌های تک‌جنسیتی به وزارتخانه‌های علوم و بهداشت توصیه می‌کنم که در هر استان یک دانشگاه تک‌جنسیتی برای دختران ایجاد کنند.

وی با اشاره به تشدید آلودگی هوای تهران گفت: پیشنهاد می‌کنم پیگیری مشکل هوای تهران با توجه به گستردگی آن با سایر دستگاه‌ها به صورت یک قرارگاه تاکتیکی انجام و حل شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین با تاکید بر حق مردم برای امر به معروف و نهی از منکر به ویژه نسبت به مسئولان، گفت: باید با روش‌های معقول از جمله نامه سرگشاده به این تکلیف دینی و ملی و قانونی عمل شود.

رحماندوست همچنین خطاب به صدا و سیما گفت: رسانه ملی در شب یلدا فقرا و محرومان را آزار ندهد؛ آنها ولی‌نعمت ما هستند.

وی در توضیح این نکته گفت: این قدر به تبلیغ پسته و آجیل نپردازند، بلکه به تبلیغ صله‌رحم و دید و بازدید و دیدار خانواده‌ها و خواندن حافظ و مولوی توجه کنند.

نماینده مردم تهران در پایان اظهار داشت: چرا وام بیش از ۲ هزار میلیاردتومانی خرید خودرو «آری» اما وام ازدواج و اشتغال و سایر صنایع مولد «نه»!؟ این چه معجزه‌ای است که در خودرو دیده‌اید!؟


 

کد N1075469

وبگردی