آفتاب

ثبت نام معاون احمدی‌نژاد و نماینده مستعفی مجلس برای انتخابات مجلس دهم

ثبت نام معاون احمدی‌نژاد و نماینده مستعفی مجلس برای انتخابات مجلس دهم

ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم همچنان ادامه دارد. از میان آخرین افرادی که فرم ثبت نام را پر کردند، می توان به معاون اتمی احمدی نژاد و نماینده دلواپسی که می خواست به نمایندگی در این دوره هم پایان دهد، اشاره کرد.

به گزارش خبرآنلاین، امروز فریدون عباسی کاندیدای انتخابات مجلس شد. او رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در دوران محمود احمدی نژاد است که صبح امروز در ستاد انتخابات شهرستان شیراز حضور یافت و برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.
عباسی بعد از طی روند ثبت‌نام در جمع خبرنگاران، گفت: با احساس تکلیفی که نسبت به جامعه و مردم داشته و دارم اقدام به ثبت‌نام در این دوره انتخابات مجلس کرده‌ام.
وی با تصریح اینکه به عنوان یک کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت خواهد کرد، گفت: در مورد ائتلاف با گروه‌ها و افراد بعد از طی روند قانونی بررسی صلاحیت‌ها اظهارنظر خواهم کرد.
عباسی در پاسخ به اینکه چرا حوزه انتخابیه شیراز را برای شرکت در انتخابات شرکت کرده است، گفت: محل تحصیل من شیراز بوده و بیش از 30 سال خانواده‌ام در شهرستان نورآباد، یکی از شهرستان‌های استان فارس سکونت داشته‌اند و من ترجیح دادم با توجه به ظرفیت‌های شیراز به عنوان مرکز استان فارس از این شهر برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کنم.

علاالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم نیز دقایقی پیش برای ثبت نام در انتخابات مجلس از حوزه بروجرد وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد. او دو روز پیش هم به ستاد انتخابات رفته بود اما ثبت نام نکرده و به خسته نباشید به عوامل اجرایی قناعت کرده بود.
سید علی طاهری و عبدالرضا ثروتی نمایندگان مجلس نهم از دیگر کسانی هستند که امروز برای کاندیداتوری در دوره دهم مجلس اقدام کردند.
دو نماینده دیگر مجلس نهم که امروز فرم های ثبت نام را پر کردند، مهدی کوچک زاده و محمود نبویان بودند. این دو نماینده دلواپس با هم به ستاد انتخابات آمدند. اين در حالي است که نماينده دلواپس تهران، چندي پيش از سمت نمايندگي استعفا داده بود اما هنوز درخواستش در صحن علني به راي گذاشته نشده است.

سیامک مره صدق دیگر نماینده مجلس نهم است که امروز برای کاندیداتوری در مجلس دهم داوطلب شد. نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام به فرمانداری تهران رفت. مره صدق پس از ثبت نام با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور در صحنه های فعالیت‌های سیاسی در ایران برای تمامی پیروان ادیان توحیدی به عنوان یک وظیفه ملی تلقی می‌شود.
او با تاکید بر اینکه حضور در صحنه های فعالیت‌های سیاسی در ایران برای تمامی پیروان ادیان توحیدی یک وظیفه ملی تلقی می‌شود اظهار کرد: کسانی که این توانایی را در خود دارند که با پایبندی به قانون اساسی و ارزش‌های توحیدی می‌توانند در خدمتگزاری برای ملت بزرگ و موحد ایران موفق باشند وظیفه اخلاقی و قانونی شان است که حتما در انتخابات شرکت نمایند. وی اظهار کرد: پس از دو دوره حضور در مجلس تجربه ای به دست آورده ام که می توانم در پیشبرد منافع ملی ایران و همچنین ارزش های توحیدی در کشور موثر باشد.
27213

کد N1075373

وبگردی