آفتاب
علوی مطرح کرد:

آمادگی وزارت اطلاعات برای ارائه آموزش‌های لازم به دبیرخانه‌ها

آمادگی وزارت اطلاعات برای ارائه آموزش‌های لازم به دبیرخانه‌ها

اجلاس چهل و دومین مجمع عمومی مدیران دبیرخانه‌های نظام اداری کشور روز دوشنبه (30 آذر 94) در وزارت اطلاعات برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در افتتاحیه چهل و دومین مجمع عمومی مدیران دبیرخانه‌های نظام اداری کشور ضمن تبریک امامت ولی‌الله العظم ارواحنا فداه، نقش دبیرخانه‌ها را در حرکت جمعی مثمرثمر دانست و گفت: جهت دهی محتوای کار در حرکت جمعی عملاً دبیرخانه‌ها هستند و هر چه دبیرخانه‌ها هوشمندتر عمل کنند، مثمر ثمرتر و ضامن اجرای تصمیم‌های درست مدیران در سیستم مدیریت کشور خواهد بود.

علوی اولویت بندی، ساماندهی و نظم در امور دبیرخانه‌ها را ضروری دانست و گفت: با این کار دبیرخانه‌ها تصمیم‌ها و دسترسی‌ها را راحت‌تر و با سرعت بیشتر بستر ساز تصمیم‌های درست مسئولین می‌شوند.

وی مسئولین دبیرخانه‌ها را در انجام امور به نوپردازی و تغییر در روش‌ها و کارکردها توصیه کرد و گفت: اقتضای کار شما نوپردازی است که باید با تجربه و فکر خود نوپردازی داشته باشید و برای انتقال تجربه و روش‌مند کردن آن کمیته‌ای را در نظر بگیرید تا ثبت و پیگیری کند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مهمترین اسناد و اطلاعات کشور در دبیرخانه‌های دستگاه‌ها وجود دارد، بر ضرورت حفظ اسرار، حفاظت اطلاعات و اسناد تاکید کرد و آمادگی وزارت اطلاعات را برای آموزش‌های لازم اعلام کرد.

انتهای پیام

کد N1075269

وبگردی