آفتاب
مره صدق بعد از ثبت نا در انتخابات:

حضور در صحنه فعالیت‌های سیاسی برای پیروان ادیان توحیدی وظیفه‌ای ملی است

حضور در صحنه فعالیت‌های سیاسی برای پیروان ادیان توحیدی وظیفه‌ای ملی است

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور در صحنه های فعالیت‌های سیاسی در ایران برای تمامی پیروان ادیان توحیدی به عنوان یک وظیفه ملی تلقی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس دهم در فرمانداری تهران با تاکید بر اینکه حضور در صحنه های فعالیت‌های سیاسی در ایران برای تمامی پیروان ادیان توحیدی یک وظیفه ملی تلقی می‌شود اظهار کرد: کسانی که این توانایی را در خود دارند که با پایبندی به قانون اساسی و ارزش‌های توحیدی می‌توانند در خدمتگزاری برای ملت بزرگ و موحد ایران موفق باشند وظیفه اخلاقی و قانونی شان است که حتما در انتخابات شرکت نمایند.

وی اظهار کرد: پس از دو دوره حضور در مجلس تجربه ای به دست آورده ام که می توانم در پیشبرد منافع ملی ایران و همچنین ارزش های توحیدی در کشور موثر باشد.

وی با بیان اینکه تعداد دیگری از دوستان کلیمی نیز بر ای انتخابات مجلس ثبت‌نام خواهند کرد ، بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: همانطور که هم امام خمینی(ره) و هم مقام معظم رهبری بارها توصیه کرده‌اند، شرکت کردن در انتخابات برای تمام کسانی که به ایران علاقه‌مند هستند و قانون اساسی را میثاقی ملی می‌دانند وظیفه ای ملی است.

نماینده کلیمیان در مجلس نهم خاطر نشان کرد: امیدوارم حضور پرشور مردم و همچنین کاندیداها در انتخابات پیش رو در جهت استحکام امنیت کشور و اعلام وفاداری مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران باشد و بتواند اعتبار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران را در سطح جهانی افزایش دهد.

انتهای پیام

کد N1075113

وبگردی