آفتاب
ملکشاهی:

چشم‌پوشی سازمان ملل بر قتل عام مردم نیجریه اعتماد عمومی را سلب می‌کند

چشم‌پوشی سازمان ملل بر قتل عام مردم نیجریه اعتماد عمومی را سلب می‌کند

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی چشم‌پوشی سازمان ملل بر قتل عام مردم نیجریه را موجب سلب اعتماد عمومی از این سازمان بین‌المللی دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اللهیار ملکشاهی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس،‌ اظهار کرد: ما شاهد رفتارهای چندگانه سازمان ملل هستیم که از سویی چشم خود را بر روی قتل عام مردم بیگناه بسته و حتی حاضر به محکومیت ظاهری این وحشی‌گری نیست و از سوی دیگر با صدور قطعنامه‌های واهی علیه ایران مبنی بر نقض حقوق بشر موجبات بی‌اعتباری خود را فراهم کرده است.

وی افزود: جهانیان متوجه شده‌اند که این سازمان تحت سیطره آمریکاست. لازم است دبیرکل سازمان ملل با تصمیمات عادلانه، عاقلانه و محکومیت کشتار مردم نیجریه از سوی نیروهای بیرحم تروریستی داعش و حامیان آنها آبروی بر باد رفته این سازمان بین‌المللی را برگرداند تا اعتماد مردم جهان را جلب کند.

نماینده مردم کوهدشت با اشاره به خسارت 200 میلیارد تومانی سیلاب ماه گذشته حوزه انتخابیه خود و جان باختن چهار نفر بر اثر سیل و رعد و برق اظهار کرد: ما شاهد از بین رفتن باغ‌ها، انارستان‌ها و وارد شدن خسارت به احشام، ساختمان‌ها، اراضی کشاورزی و مغازه‌ها بودیم و علیرغم پیگیری‌های مکرر و حضور مسئولان مربوطه و طرح موضوع در هیأت دولت تاکنون مصوبات اجرایی نشده و کمکی برای جبران خسارت نیز صورت نگرفته است. لذا از رئیس جمهور می‌خواهم دستور ویژه برای رفع مشکل مردم صادر کند و از خانواده جان‌باختگان دلجویی کند.

وی تسریع در ساخت سد معشوره، تخصیص اعتبار به پروژه پمپاژ آب کشاورزی، تکمیل پروژه‌های گازرسانی و راه و جاده‌ای حوزه انتخابیه خود را نیز از دیگر مطالبات مردم برشمرد.

ملکشاهی در پایان خواستار رفع مشکل معلمان پیش دبستانی و سوادآموزی، توجه به بازنشستگان آموزش و پرورش، پرداخت حقوق رزمندگان معسر و ارتقاء تقسیمات کشوری در حوزه انتخابیه خود شد.

انتهای پیام

کد N1075009

وبگردی