آفتاب
حسینی‌صدر :

عده‌ای با پول‌های کثیف رای و اعتبار می‌خرند

عده‌ای با پول‌های کثیف رای و اعتبار می‌خرند

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی مصوبه اخیر سنای آمریکا را شبیه پیمان شکنی مشرکان دانست و ابراز امیدواری کرد که آمریکایی ها رفتارهای دغل بازانه شان را کنار بگذارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ موید حسینی صدر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس ضمن تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان (ع) و شب یلدا ابراز امیدواری کرد که این شب شب دوستی، خیرخواهی و شادی برای ایرانیان باشد.

وی با محکوم کردن کشتار شیعیان نیجریه، افزود: مصوبه اخیر مجلس سنای آمریکا در راستای اشکال تراشی برای صدور ویزای کسانی که به ایران سفر کرده‌اند شبیه پیمان شکنی مشرکان است.امیدواریم آمریکایی ها از نجابت ایرانیان سوء‌استفاده نکنند و رفتارهای دغل بازانه شان را کنار بگذارند.

این نماینده مجلس با اشاره به تصویب برجام ، اصلاح قوانین مالی کشور و تامین اعتبار برای عمران شهرهای کوچک و کمک به شهرداری ها ، استخدام معلمان و حل مشکل هزینه های درمانی مردم در مجلس نهم خاطر نشان کرد: حالا که نوبت به بررسی برنامه ششم رسیده همه باید توجه کنند که دفاع از حقوق بیکاران و محرومان فراموش شدنی نیست و این مجلس متعلق به محرومان است.

حسینی صدر با بیان اینکه در کشوری با وجود 6 میلیون بیکار و یازده میلیون جوان که از سن ازدواجشان گذشته نمی توان یارانه را بدون اجرای اصل 29 قطع کرد، افزود: کسانی که تنها معاششان یارانه است، یا باید تحت تامین اجتماعی حقوق بگیرند یا یارانه شان ادامه یابد. دولت می‌تواند یارانه کسانی که از چند جا حقوق ده ، بیست میلیونی می گیرند را قطع کنند نه یارانه اندک تنگ دستان را .

وی با تاکید بر لزوم نصب دستگاههای دخانیات خوی برای رفع نگرانی 250 خانواده اضافه کرد سرانه ورزشی مردم خوی 0/35 درصد است و این رقم در کشور 0/61 درصد است این نشان می‌دهد شهرها و بخش های ما به شدت محروم است و به شدت با کمبود امکانات ورزشی مواجه هستیم و لازم است جبران مافات شود.

نماینده مردم خوی در مجلس در ادامه خواستار تکمیل دانشگاه نیمه تمام خوی ، پرواز روزانه در فرودگاه خوی، فعالیت 24 ساعته مرز رازی ، اتمام پروژه های راه ، بهداشت و شتاب گازرسانی به این منطقه شد.

حسینی صدر همچنین بر لزوم افزایش تعداد استان های کشور و تجدید نظر در تقسیمات کشوری تاکید کرد و این امر را موجب پرجمعیت شدن شهرهای مرزی و افزایش انگیزه سرمایه گذاری دانست.

وی در پایان گفت: عده ای بیت المال را غارت کرده‌اند و حالا با پول های کثیف رای و اعتبار می خرند که این به ضرر کشور است لازم است نهادهای نظارتی توجه کنند زیرا غارتگرانی که در زندان اوین هستند در حال خرید رای هستند.

انتهای پیام

کد N1074995

وبگردی