آفتاب

پورمختار: ردپای تعدادی از دولتی‌ها درپرونده بابک زنجانی واقعیتی انکارناپذیر است

پورمختار: ردپای تعدادی از دولتی‌ها درپرونده بابک زنجانی واقعیتی انکارناپذیر است

خانه ملت نوشت: رئیس کمیسیون اصل نود با تاکید بر اینکه بابک زنجانی در این زنجیره اختلاس تنها نبوده است، گفت: همکاری بخشی از دولتی ها با بابک زنجانی واقعیتی انکارناپذیر است.

محمدعلی پورمختار با بیان اینکه تصمیمات مناسب قوه قضاییه و رییس دادگاه جرایم بابک زنجانی را برای افکار عمومی مشخص کرده است، گفت:تخلفات وی محرز و ابعاد پرونده او کاملا مشخص شده است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش دیگر افراد در این پرونده افزود: بخشی از تخلفات و جرایم ارتکاب یافته توسط اشخاص دیگری صورت گرفته که طبیعتا با یک حلقه متصل با بابک زنجانی قابل تعریف است.

پورمختار با بیان اینکه متهمان برای دفاع از خود به انکار برخی موارد می پردازند، ادامه داد: بر مبنای تحقیقات انجام شده و مدارک و مستندات ارائه شده برای دادگاه محرز می شود که ادعاهای عدم ارتباط این افراد با یکدیگر به چه میزان حقیقت دارد.

وی با تاکید بر اینکه بابک زنجانی در این زنجیره تنها نبوده است، اظهار داشت:وی همکارانی داشته و با افراد داخلی و خارجی مشارکت کرده است که این افراد نیز شناسایی و با آنها برخورد می شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه همکاری تعدادی از دولتی ها با بابک زنجانی واقعیتی انکارناپذیر است، افزود:برخی از دولتی ها وی را معرفی یا نفت و پول به او داده اند، اما اینکه دولت یا مسئولی به عنوان مجرم شناخته و یا اسم آورده شود، مصداق فرافکنی است.

رئیس کمیسون اصل نودم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دادگاه باید مراقبت های کافی را نسبت به ادعاهای مطرح شده داشته باشد، تصریح کرد: حیثیت افراد نباید مخدوش شود و ادعاهای غیرمستند از لحاظ قانونی وقضایی قابل استناد نخواهد بود.

2727

 

 

کد N1074907

وبگردی