آفتاب

ثبت نام نمایندگان اصلاح طلب و اصولگرای ادوار گذشته در انتخابات آتی مجلس/جلالی‌زاده، امانی،ثروتی و..

ثبت نام نمایندگان اصلاح طلب و اصولگرای ادوار گذشته در انتخابات آتی مجلس/جلالی‌زاده، امانی،ثروتی و..

ایسنا نوشت: معاون فرماندار تهران اعلام کرد که 249 نفر در وزارت کشور و فرمانداری تهران برای شرکت در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کرده‌اند.

علی اصغر ناصر بخت معاون فرماندار تهران در آستانه سومین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: در پایان روز دوم نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجموع 249 نفر در وزارت کشور و فرمانداری تهران ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 34 نفر زن و 4 نفر از اقلیت‌های دینی و مذهبی بوده‌اند.

در سومین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس دهم موسی الرضا ثروتی و سید علی طاهری از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور به ترتیب برای حوزه‌های انتخابیه بجنورد و گرگان ثبت نام کردند.

جلال جلالی زاده و شهربانو امانی نیز از جمله چهره‌هایی بودند که صبح دوشنبه با تحویل مدارک ، مراحل ثبت نام در انتخابات مجلس دهم را در وزارت کشوربه انجام رساندند.

اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، عکس، آخرین مدرک تحصیلی (حداقل فوق لیسانس یا معادل آن)، اصل کارت پایان خدمت و گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال از مدارک ثبت‌نام برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان روز هفتم اسفند امسال برگزار می شود.

2727

 

 

کد N1074806

وبگردی