آفتاب
حاشیه های ثبت نام از داوطلبان انتخاباتی در فرمانداری تهران

از ثبت نام یک ردصلاحیتی سابق تا عکس های تبلیغاتی در فرمانداری

از ثبت نام یک ردصلاحیتی سابق تا عکس های تبلیغاتی در فرمانداری

یک داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در جریان ثبت نام کاندیداتوری خود، عکس های تبلیغات انتخاباتی هم گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری در حالی گذشت که فرمانداری تهران امروز با حجم بالای مراجعه کنندگان و درعین حال کمترین حواشی همراه بود.

در بین ثبت نام کنندگان، امروز داوطلبی جوان مراحل ثبت نام خود را در فرمانداری تکمیل کرد که بعد از اتمام کار ثبت نام، عکس های انتخاباتی خود را هم گرفت.

این داوطلب با آرم سردر فرمانداری تهران عکس سلفی گرفت تا در صورت تایید صلاحیت بتواند برای تبلیغات انتخاباتی از آن استفاده کند. البته این داوطلب در پاسخ به این سئوال که چرا تصمیم گرفتید داوطلب کاندیداتوری مجلس شوید، گفت: دوستان اینستاگرامی ام زیاد هستند و فکر کردم از این طریق در فضای مجازی و بین دوستان اینستاگرامی می توانم محبوبیت پیدا کنم.

در بین ثبت نام کنندگان امروز، یک رد صلاحیتی هم بود که در دور قبل انتخابات مجلس رد صلاحیت شده بود اما این بار گفت که سعی کردم اشکالاتی که در دور قبل به من گرفته شده بود را رفع کنم و دوباره داوطلب مجلس شوم.

امروز همچنین یکی از گویندگان خبر تلویزیون در فرمانداری حضور یافت تا مراحل ثبت نام خود را انجام دهد. وی البته گفت تا تاریخ ۹۴.۱.۱ در صدا و سیما کار تصویری خبر را انجام می دادم اما از این تاریخ تا به امروز کار تصویری را کنار گذاشته ام.

امروز اما فرمانداری تهران هیچ میهمانی برای ثبت نام انتخابات خبرگان رهبری نداشت اما یک چهره از دولت نهم که ۴ سال سابقه اجرایی در دولت محمود احمدی نژاد را با خود  یدک می کشید برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد. او کسی نبود فاطمه واعظ جوادی رئیس سازمان محیط زیست در دولت نهم.

کد N1074129

وبگردی