آفتاب

پیشروی‌های گسترده ارتش سوریه در حومه جنوبی حلب

پیشروی‌های گسترده ارتش سوریه در حومه جنوبی حلب

یگان‌هایی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه با همکاری با نیروهای پشتیبان در ادامه پیشروی‌های خود در مناطق مختلف، منطقه خان طومان، مزارع اطراف آن و روستای قراصی واقع در حومه جنوبی حلب را تحت کنترل خود درآوردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع نظامی در سوریه تصریح کرد، یگان‌هایی از ارتش سوریه ظرف ساعات گذشته عملیات ویژه و سریعی داشتند که در جریان آن روستای قراصی و منطقه انبارهای اطراف آن در حدود 16 کیلومتری جنوب حلب را تحت کنترل خود درآوردند.

این منبع تصریح کرد که یگان‌های ارتش و نیروهای پشتیبان خسارت‌ها و تلفات مالی و جانی بسیاری را به تروریست‌ها وارد کردند و پس از خنثی کردن بمب‌های کار گذاشته شده توسط تروریست‌ها در روستاها و مناطق اطراف آن، منطقه خان طومان، از بزرگ‌ترین مقرهای جبهه النصره را تحت کنترل خود درآوردند.

همزمان، شبکه المنار نیز در خبری فوری گزارش داد که ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن تل العماره در اطراف خان طومان در حومه جنوبی حلب را تحت کنترل خود درآوردند و امنیت را در اطراف این منطقه به صورت کامل برقرار ساختند.

یگان‌هایی از ارتش و نیروهای پشتیبان آن در دوازدهم ماه جاری میلادی روستاهای مریقص، ابورویل، قریحیه، صعیبیه و دلامه در حومه جنوبی حلب را تحت کنترل خود درآوردند.

انتهای پیام

کد N1073715

وبگردی