آفتاب
عضو کمیسیون امنیت ملی:

مدعیان حقوق بشر در نیجریه هم حقوق بشر را در نظر داشته باشند

مدعیان حقوق بشر در نیجریه هم حقوق بشر را در نظر داشته باشند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ‌مدعیان حقوق بشر اقدام وحشیانه ارتش نیجریه علیه شیعیان را در نظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، سید باقرحسینی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: اقدام وحشیانه ارتش نیجریه علیه رهبر شیعیان این کشور و کشتار بی رحمانه انسان‌های بیگناه را محکوم می‌کنیم و از مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر می‌خواهیم که در این جا هم حقوق بشر را ببینند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بسته شدن پرنده هسته‌ای ایران اظهار کرد: مقاومت ملت ایران و تلاش‌های تیم مذاکره کننده و همراهی مجلس اصولگرایی نهم و در یک کلام همدلی و هم زبانی تحت امر ولایت وجود داشته و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خباثت رژیم صهیونیستی آمریکا و حامیانش به اثبات رسید.

نماینده مردم زابل در مجلس همچنین اظهار کرد:‌ در دوره‌ای که بدترین بحران مالی کشور وجود داشت با کمک و حمایت رهبری یک طرح بزرگ انتقال آب اجرایی و بودجه هزار و 500 میلیارد تومانی برای این طرح اختصاص یافت.

حسینی همچنین به برخی از مسائل حوزه‌ی انتخابیه اش اشاره کرد و خواستارتکمیل پروژه بزرگراه زابل زاهدان پس از 9 سال شد واظهار کرد: تامین آب شرب از زاهدان اشتباه بود و اشتباه بزرگتر خط لوله دوم که باید این پروژه متوقف شود.

وی همچنین راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی برای مردمی که درآمدی ندارند را یک ضرورت دانست و گفت: چرا مصوبه دولت قبل در خصوص صادرات سوخت و سهمیه مرزنشینان در سیستان اجرایی نمی‌شود.

انتهای پیام

کد N1073703

وبگردی