آفتاب
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان می‌پیوندد

لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان می‌پیوندد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: با نشست‌های مکرری که به‌منظور ائتلاف اصولگرایان داشتیم، آقای لاریجانی نهایتاً اعلام کرد به ائتلاف اصولگرایان می‌پیوندم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد نبی حبیبی در نشست اصولگرایان استان بوشهر، بااشاره به برنامه‌ریزی برای معرفی نامزدهای اصولگرایان در مجلس دهم اظهار داشت: برای ارائه راهکارهای لازم و معرفی کاندیداها، شورای ائتلاف اصولگران تا هفته آینده تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای ائتلاف اصولگرایان به‌زودی اعلام موجودیت می‌کند، گفت: این شورا به‌زودی با سخنرانی غلامعلی حدادعادل اعلام موجودیت می‌کند.

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه تعدد نامزدها یکی از آسیب‌ها و معضلات اصولگراها است، افزود: نباید اجازه دهیم با تعدد نامزدها، به‌جای یک اصولگرا یک رقیب راهی مجلس شود. اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم راهی به‌جز ائتلاف ندارند؛ اگر ائتلاف ‌شکل نگرفت نمی‌توان با دست‌خالی وارد انتخابات شد.

وی در ادامه به روند ارائه لیست برای مجلس خبرگان رهبری اشاره و تاکید کرد: در زمینه نامزدهای مجلس خبرگان رهبری، حزب مؤتلفه از نامزدهای جامعتین حمایت می‌کند.

حبیبی بابیان اینکه ایثارگران، پایداری و موتلفه با لیست واحد وارد انتخابات مجلس می‌شوند، افزود: حزب پایداری، ایثارگران و موتلفه بیش از ۶۰ جلسه تشکیل داده‌اند که در این جلسات تاکید شد با لیست واحد وارد انتخابات مجلس ‌شوند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه قرار بود ۲۶ آذرماه نشست آقایان ولایتی، مقتدایی، ناطق‌نوری و لاریجانی برگزار شود، گفت: با نشست‌های مکرری که پیش‌ از این اتفاق، به‌منظور ائتلاف اصولگرایان داشتیم، آقای لاریجانی نهایتاً اعلام کرد به ائتلاف اصولگرایان می‌پیوندم.

انتهای پیام

کد N1073441

وبگردی