آفتاب

نعیم قاسم: داعش شکست‌ناپذیر نیست

نعیم قاسم: داعش شکست‌ناپذیر نیست

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که داعش قدرتی غیرقابل شکست و یا بزرگ نیست بلکه به دلیل حمایت‌های بی‌پایان بین المللی و منطقه‌ای، قدرتی پوشالی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از شبکه خبری المنار لبنان، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: مقابله با داعش پیچیده و دشوار نیست و ما می توانیم با این گروه تروریستی مقابله کرده و بر آن پیروز شویم، دلیل آن هم اینست که ما در لبنان شاهد پیدایش داعش، النصره و انتشار جریان‌های تکفیری و برپایی امارت‌های این گروه‌های تروریستی در منطقه بقاع و شمال کشور بودیم و زمانی که حزب الله با کمک مردم، ارتش و نیروهای امنیتی توانسته‌ با آنها مقابله کند پس اکنون نیز می‌توانیم با اعلام امارت‌های مختلف و خودروهای بمب‌گذاری‌شده مقابله کرده و گروه‌های تکفیری را تحت فشار بگذاریم.

شیخ قاسم در ادامه تاکید کرد: ما بر این باوریم که راه‌حل سیاسی در سوریه به معنای آن است که مردم این کشور درباره مدیریت کشورشان تفاهم داشته باشند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه درباره تشکیل "ائتلاف اسلامی ضد تروریسم" از سوی عربستان گفت: لبنان هرگز در این ائتلاف حضور نخواهد داشت و هرگز نمی‌پذیریم که به عربستان که خود متهم به تروریسم است، برای مخفی کردن دورویی‌هایش کمک کنیم.

انتهای پیام

کد N1073123

وبگردی