آفتاب

کورتوآ: من با مورینیو مشکلی نداشتم؛ از بقیه سؤال کنید

کورتوآ: من با مورینیو مشکلی نداشتم؛ از بقیه سؤال کنید

دروازه‌بان تیم فوتبال چلسی می‌گوید مشکلی با مورینیو نداشته و بهتر است سؤال‌ها در این رابطه، از بقیه بازیکنان پرسیده شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اکسپرس، این روزها بحث پیدا کردن خائن یا خائن‌ها در چلسی به سوژه داغی تبدیل شده است. همان کسی که در میانه‌های فصل گفته بود دوست دارد مورینیو آنقدر ببازد تا برکنار شود. در این بین از دیگو کاستا، فابرگاس و هازارد و پدرو به عنوان خائن‌های چلسی نام برده می‌شوند. همان بازیکنانی که در بازی با ساندرلند بدون هازارد مصدوم هو شدند.

تیبو کورتوآ بعد از این دیدار درباره وجود خائن در چلسی گفت: من با مورینیو هیچ مشکلی نداشتم و اغلب ماه‌های قبل به دلیل مصدومیت در تیم حضور نداشتم و نمی‌دانم اوضاع چطور پیش رفته است و بنابراین باید از بقیه بازیکنان سوال کنید.

او در ادامه گفت: امکان اتفاق هر نتیجه‌ای برابر ساندرلند بود. می توانستیم با گل‌های زیادی پیروز شویم و حریف هم بازی خوبی انجام داد. خیلی از تیم‌های بزرگ برابر ساندرلند امتیاز از دست دادند. بازی بسیار سختی بود و به تبع آن پیروزی ارزشمندی را کسب کردیم. در این مقطع فصل یک پیروزی اهمیت زیادی دارد.

کورتوآ با تمجید از بگوویچ گفت: بگوویچ هم دروازه‌بان بسیار بزرگی است. ما در کنار هم به خوبی تمرین می‌کنیم. شاید او هم زمانی از من یاد بگیرد. مهم این است که او دروازه‌بان باتجربه‌ای است. برای من مهم است که خوب بازی کنیم و تیم گل نخورد. هر کسی که در دروازه‌ بایستد به این موضوع فکر می‌کند و مهم نیست چه کسی درون دروازه قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N1072765

وبگردی