آفتاب
با صدور پپامی:

نماینده جهاد اسلامی فلسطین آزادی شیخ زاکزاکی را خواستار شد

نماینده جهاد اسلامی فلسطین آزادی شیخ زاکزاکی را خواستار شد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با ارسال پیامی به یادواره شهدای مقاومت نیجریه و انتفاضه سوم فلسطین، خواستار آزادی شیخ زکزاکی و دیگر افراد بازداشت شده از دولت نیجریه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با ارسال پیامی به یادواره شهدای مقاومت نیجریه و انتفاضه سوم فلسطین که عصر امروز در مسجد امام جعفر صادق(ع) میدان فلسطین برگزار شد ضمن محکوم ساختن اقدام حکومت نیجریه، مصیبت وارده را به خانواده های شهدای این جنایت تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: هر روز که می گذرد گلی از میان رزمندگان مقاومت بر باغ شهدای مقاومت ضد صهیونیستی و ضد امپریالیسی در جهان افزوده می شود و گلی دیگر از میان این رزمندگان در قفس زندانهای صهیونیستی و استعماری می افتد. این پیام تاکید می کند: خبر شهادت جمعی از شیعیان و بازداشت عده ای دیگر بویژه شیخ زکزاکی در نیجریه باعث اندوه فراوان رهبران و رزمندگان مقاومت فلسطین به ویژه جنبش جهاد اسلامی فلسطین شد.

در این پیام تصریح شده است: چنین اقدام هایی فقط در خدمت منافع صهیونیستی استعماری است. بویژه اشخاصی مانند شیخ زکزاکی همواره مدافع آرمان مردم مظلوم فلسطین و مقاومت ضد صهیونیستی در منطقه بوده است.

این پیام ادامه می دهد: ما فرقی میان سنی و شیعه احساس نمی کنیم چون معتقدیم همه ما مسلمان هستیم و به خدا، قرآن و پیامبر(ص) ایمان داریم به همین دلیل همانگونه که شهادت جوانان فلسطینی در انتفاضه سوم مایه آزردگی خاطر و تاسف شیعیان نیجریه و دیگر مناطق جهان می شود آنچه برای شیعیان نیجریه به وقوع پیوست برای ما نیز دردناک است.

این پیام در پایان تاکید می کند: ما ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع، به خانواده های شهدای این جنایت تسلیت عرض کرده و برای آنان صبر جمیل آرزو می کنیم. همچنین برای مجروحین، شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می کنیم و آزادی شیخ زکزاکی و دیگر افراد بازداشت شده را از دولت نیجریه خواستاریم.

 

 

 

 

 

کد N1072582

وبگردی