آفتاب
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

داعش قدرت شکست ناپذیری نیست

داعش قدرت شکست ناپذیری نیست

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: داعش قدرتی نیست که شکست ناپذیر باشد و می توانیم در مقابل آنها به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: داعش قدرت بزرگی نیست که شکست ناپذیر باشد بلکه به علت حمایت منطقه ای و بین المللی از سوی سراسر جهان بزرگنمایی درباره آن صورت گرفته است  اما جنایاتی که داعش در مقابل امنیت و صلح انجام می دهد سر و صدای زیادی به پا می کند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تاکید بر ضرورت مقابله قوی با تروریست ها گفت: مقابله با داعش کار پیچیده و دشواری نیست و ما می توانیم در برابر آنها به پیروزی برسیم و حزب الله به همراه ملت و ارتش لبنان و نیروهای امنیتی مانع از شکل گیری امارت تروریست های داعش و النصره و نیز خودروهای بمبگذاری شده آنها شد.

«شیخ نعیم قاسم» در مورد سوریه نیز تصریح کرد: ما بر این باوریم که راهکار سیاسی در سوریه به معنای این است که سوری ها در خصوص اداره کشورشان به تفاهم برسند. اما اینکه آمریکایی ها، سعودی ها و یا دیگر طرف ها شروطی را برای حل سیاسی بحران سوریه قرار داده و سعی نمایند چیزی را که در جنگ به دست نیاورده اند از طریق سیاسی به دست آورند به هیچ وجه تحقق نمی یابد.

درباره ائتلاف اسلامی نیز اعلام کرد: لبنان در این ائتلاف شرکت نمی کند و ما نمی پذیریم که به سعودی ها که متهم و محکوم به تروریسم هستند برای سرپوش گذاشتن بر نفاق شان کمک کنیم.

کد N1072561

وبگردی