آفتاب

ناکامی حمله تروریست‌ها به نبل و الزهراء با مقاومت کمیته‌های مردمی

ناکامی حمله تروریست‌ها به نبل و الزهراء با مقاومت کمیته‌های مردمی

کمیته‌های مردمی سوریه در دو منطقه نبل و الزهراء در حومه حلب حمله تروریستی تکفیری‌ها را ناکام گذاشته و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در حومه حلب، کمیته‌های مردمی در دو منطقه نبل و الزهراء تلاش تروریست‌ها برای حمله به ساکنان این دو منطقه شیعه نشین را که حدود 20 کیلومتر از شمال غرب شهر حلب فاصله دارد، ناکام گذاشتند.

منابع میدانی تصریح کردند که کمیته‌های مردمی وارد درگیری‌های شدید با تروریست‌های النصره شدند که به اطراف شرق منطقه الزهراء رخنه پیدا کرده بودند.

این دو منطقه که از بیش از دو سال قبل محاصره شده‌اند، مورد حملات پی در پی تروریست‌های النصره و گروه‌های تکفیری مورد حمایت نظام ترکیه قرار می‌گیرند.

از سوی دیگر، منابع میدانی در مصاحبه با سانا گفتند که یگانی از ارتش سوریه عملیات ویژه‌ای علیه تروریست‌های موسوم به "جیش الاسلام" در محور حرستا القنطره در اطراف مرج السلطان در غوطه شرقی داشتند.

این حمله به انهدام سلاح و مهمات این تروریست‌ها و کشته شدن تعدادی از آنها از جمله عمر قطیفانی، یکی از برجسته‌ترین سرکرده‌های جیش الاسلام انجامید.

انتهای پیام

کد N1072511

وبگردی