آفتاب

اقدام جدید شهرداری تهران: سبد رایگان کالا بین خانواده ها توزیع می کنیم

اقدام جدید شهرداری تهران: سبد رایگان کالا بین خانواده ها توزیع می کنیم

شهرداری یک منطقه از تهران اعلام کرده سبد کالا بین خانواده های نیازمند توزیع می کند و به آنها خدمات درمانی رایگان می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایده توزیع سبد کالا بین مردم، موضوعی بود که بارها مورد انتقاد منتقدان دولت قرار گرفت ولی اکنون شهرداری تهران می گوید این کار را آغاز کرده، ولی دلیل آن را اعلام نکرده است.

شهردار یکی از مناطق تهران گفته ۵۰۰ خانواده نیازمند را در منطقه تحت مدیریت خود، شناسایی کرده و به آنها خدماتی مانند درمان رایگان و سبد کالا ارائه می کند.
فرهود حمیدی شهردار منطقه 14 تهران اعلام کرده: با راه‌اندازی کلینیک مددکاری در مجموعه فرهنگی - اجتماعی رفاه طرح شناسایی خانواده‌های بی‌بضاعت و محروم منطقه اجرایی شده است.
او با اشاره به شناسایی حدود پانصد خانواده نیازمند در این طرح گفته است: برای هر یک از افراد و خانواده‌ها پرونده‌ای تشکیل می‌شود تا با بهره‌گیری از حمایت خیران منطقه و خدمات شهرداری، این خانواده‌ها به لحاظ مالی و درمانی کمک دریافت کنند.
شهردار منطقه 14 درباره خدماتی که به این خانواده ها ارائه می شود، توضیح داده: برای رفع مشکلات درمانی این افراد با مراکز درمانی منطقه تعامل لازم صورت گرفته که بیماران نیازمند به این مراکز معرفی شوند تا رایگان مورد معالجه قرار گیرند.
حمیدی به توزیع بسته‌های کالا برای امرار و معاش این خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: در ایام مختلف و مناسبت‌ها، اقلام موردنیاز بین این خانواده‌ها در طول سال توزیع می‌شود.

(عکس: آرشیو)

 

۲۳۲۳۱

 

کد N1072498

وبگردی