آفتاب
حواشی ثبت نام کاندیداها در فرمانداری تهران ؛

اصرار فردی برای کاندیدا شدن با شناسنامه مخدوش

اصرار فردی برای کاندیدا شدن با شناسنامه مخدوش

سومین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان و اولین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران با حواشی همراه بود که اصرار فردی به ثبت نام با کارنامه مخدوش از مهمترین موارد آن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ثبت نام کاندیداهای دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی از 8 صبح امروز (شنبه)در فرمانداری تهران آغاز شد و دقایقی پیش راس ساعت 16 پایان یافت.

به گزارش ایسنا، دختری متولد سال 63 به همراه مادر خود با حضور در فرمانداری تهران داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که نماینده ثبت احوال شناسنامه او را به دلیل مخدوش بودن ضبط کرد.

این داوطلب با اصرار قصد پس گرفتن شناسنامه و ثبت نام در انتخابات را داشت که با مخالفت مسئولین ثبت نام مواجه بود و نهایتا با راهنمایی نیروی انتظامی، فرمانداری را به همراه مادر خود ترک کرد.

به گزارش ایسنا، امروز همچنین یک داوطلب معلول نیز به فرمانداری تهران آمد تا برای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کند، او دارای دکترای مدیریت دولتی و استاد دانشگاه آزاد پرند و مدیر گروه مدیریت این دانشگاه بود که همچنین نایب رییسی کانون معلولین استان تهران را عهده‌دار است.

این فرد درباره انگیزه حضور خود برای کاندیداتوری در انتخابات حضور در جایگاه سیاست گذاری به خصوص دفاع از حقوق قشر معلول را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایسنا، فرماندار تهران نیز در پایان ساعت کاری ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و به ارائه آخرین آمار در خصوص ثبت نام کاندیداها پرداخت.

انتهای پیام

کد N1072435

وبگردی