آفتاب

ثبت نام تاجگردون برای انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران

ثبت نام تاجگردون برای انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات یک رویداد مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران است که تا کنون به خوبی و با روالی مثبت در نظام برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه وبویراحمد دکتر غلامرضا تاجگردون که برای ثبت نام انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی به فرمانداری گچساران رفت، در نشست خبری مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: انتخابات یک موضوعات بسیار مهم درنظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: برگزاری انتخابات یک رویداد مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران است که تا کنون به خوبی و با روالی مثبت در نظام برگزار شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با نام نویسی برای دوره دهم مجلس یک رقابت آغاز شده است و امیدواریم که در کنار دوستان رقیب خود در یک فضای سالم و پرنشاط یک انتخابات خوب را برگزار کنیم.

تاجگردون عنوان کرد: من مطمئن هستم که انتخابات سالم و فارغ از یک فضای توهین و افترا و با اخلاق حسنه را پیش رو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: دولت قرار بود در روز15 آذر ماه سال جاری لایحه بودجه را ارائه دهد اما به دلیل اینکه احکام قانون لایحه برنامه توسعه ششم را به مجلس ارائه ندادند دولت یک توقفی کرده است و اگر دولت بتواند تا هفته آینده هم لایحه و احکام برنامه ششم را تا قبل از انتخابات به اتمام برساند برنامه بودجه سال 95 نیز بسته خواهد شد در غیر از این تا آخر این دوره مجلس این کار صورت نخواهد گرفت مجلس تلاش می کند این امر تا قبل از سال بعد انجام شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری و رای شورای حکام بالاخره تصویب شد که کشور ایران برنامه نظامی نداشته و تا سه هفته دیگر شاهد لغو تحریم های اقتصادی ایران خواهیم بود.

تاجگردون با بیان اینکه هم مردم و هم مسئولین بدانند که مشکلی که در 15 سال اخیر بر اثر تحریم ها به وجود آمده را نمی توان در یک مدت کوتاه برطرف کرد، بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری برجام یک بده بستان بوده است و ایران به دنیا ثابت کرد به دنبال تولید سلاح هسته ای نبوده و این یک گام بسیار مهم برای ما محسوب می شود.

وی افزود: مسلما برداشتن تحریم ها و برجام کمک شایانی به اقتصاد ایران خواهد کرد بطوریکه ما سالیانه 10 تا 15 درصد هزینه های عبور از بالادستی ها را برای تهیه برخی از کالاها را داشتیم و با برداشتن تحریم ها دیگر اینگونه هزینه ها را نخواهیم داشت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فساد ناشی از تحریم را به روند اقتصاد کشور به اقتصادمان تحمیل کردند که امیدواریم برطرف شود اینها فاکتورهای مزایای برجام است، اگر ما این مسیر را درست طی کنیم با صیانت آن را انجام دهیم.

تاجگردون اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک شاکله مشخص دارد و این نظام مقدس آنقدر تجربه دارد که نگذارد کسانی که دارای مسئولیت نیستند محرم نظام شوند.

وی گفت: همیشه چه در زمان امام راحل و اکنون مقام معظم رهبری فصل الخطاب همه کارها ایشان هستند.

تاجگردون با بیان اینکه در هرجا که رجوع کردم حرف هایی از قبیل ضد ولایت فقیه و غیره را به من نسبت دادند، بیان کرد: من هیچگونه جوابی به آنها ندادم تنها تمام سوابق اجرایی از نظر رفتاری و عملکردی خودم را نشان دادم که در تمامی مراحل فصل الخطاب حرف هایم مقام معظم رهبری است.

این نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که این قبیل حرف ها را پشت سر من می زنند و من را قبول ندارند، من به اطاعت از رهبری عمل کردم.

تاجگردون عنوان کرد: از مردم گچساران و باشت تشکر می کنم که به من فرصت خدمتگذاری را دادند و امیدوارم در پایان این دوره شرمنده آنها و خدای خود و خون شهیدان نباشم.

وی افزود: مردم مشکلات متعددی داشتند و من به تنهایی نمی توانم پاسخگوی آنها باشم و در این راه مسئولین نیز باید کمک کرده تا بتوانیم مشکلات آنها را برطرف کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به فضای خوب کشور در زمینه اشتغال این نوید را به مردم گچساران و باشت خواهم داد در آینده نزدیک نه چندان دور درصد بیشتری از مشکلات این مردم حل خواهد شد.

تاجگردون بیان کرد: از روز ابتدای کار در مجلس به روز شمار پایان دوره توجه می کردم من وظیفه دارم تا پایان تاریخ هفتم خرداد ماه سال آینده با تمام تلاش کار کرده و به وظیفه ام ادامه دهم.

انتهای پیام

کد N1072384

وبگردی