آفتاب

محبوبیت ترامپ همچنان روبه افزایش است

محبوبیت ترامپ همچنان روبه افزایش است

محبوبیت دونالد ترامپ، نامزد پیشروی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بالا رفته و با افزایش 11 درصدی، میزان محبوبیتش به 39 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری پی.تی.آی، دونالد ترامپ 69 ساله و نامزد پیشروی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در حالی موفق شده میزان محبوبیت خود را 11 درصد افزایش دهد که اظهارات اخیرش علیه ورود مسلمانان به خاک آمریکا مناقشه برانگیز بوده است.

بعد از ترامپ، تد کروز با 18 درصد، مارکو روبیو با 11 درصد و بن کارسون با 9 درصد قرار دارند.

شبکه خبری فاکس نیوز که این نظرسنجی را انجام داده، گزارش داد تمامی این آمارهای جدید از 15 دسامبر 2015 و پس از مناظره انتخاباتی جمهوری خواهان در لاس‌وگاس به دست آمده است.

ترامپ در میان سایر نظرسنجی‌های ملی منتشر شده توسط موسسه نظرسنجی سیاست عمومی نیز پیشرو است به طوری که براساس این نظرسنجی‌ها، ‌وی در میان رای دهندگان جمهوری خواه با حمایت 34 درصدی روبروست و جب بوش، یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2016 تنها 7 درصد از حمایت‌ها را داراست.

در وبسایت RealClearPolitics.com که میانگین نظرسنجی‌های عمده و اصلی ملی را منتشر می‌کند، ترامپ با 8 / 33 درصد آرا در راس سایر نامزدهای جمهوری خواه قرار دارد و پس از وی کروز با 6 / 16 درصد، روبیو با 4 / 12 درصد، کارسون با 11 درصد و بوش با 2 / 4 درصد قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

کد N1072129

وبگردی