آفتاب
معاون فرماندار تهران تأکید کرد؛

داوطلبان نمایندگی مجلس برگه استعفا را به همراه داشته باشند

داوطلبان نمایندگی مجلس برگه استعفا را به همراه داشته باشند

معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران گفت: در دست داشتن برگه استعفا برای کسانی که به موجب قانون موظف به استعفا در موقع مقرر بوده اند، از جمله مدارک لازم برای ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز اولین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان خبرگان رهبری در محل فرمانداری تهران، علی‌اصغر ناصربخت معاون سیاسی و انتظامی فرماندار تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از ۸ صبح امروز شنبه کار ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران و همزمان در وزارت کشور شروع شده که تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: داوطلبان باید به فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه مراجعه کنند، تمامی کسانی که قصد دارند از حوزه انتخابیه تهران، پردیس، اسلامشهر، ری و شمیرانات به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند، به فرمانداری تهران مراجعه کرده و کار ثبت‌نام را در محل فرمانداری تهران یا وزارت کشور انجام دهند.

ناصربخت ادامه داد: کار ثبت‌نام به طور همزمان تا روز چهارشنبه برای داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز انجام خواهد شد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران با اشاره به اینکه شرایط ثبت‌نام برای داوطلبان در سایت فرمانداری درج شده است، خاطرنشان کرد: داوطلبان ۱۰ قطعه عکس، اصل شناسنامه، اصل کارت پایان خدمت، اصل کارت ملی، اصل مدرک تحصیلی حداقل فوق‌لیسانس و یا معادل آن و در دست داشتن برگه استعفا برای کسانی که به موجب قانون موظف به استعفا در موقع مقرر هستند، از جمله مدارکی است که باید داوطلبان به همراه داشته باشند تا کار ثبت‌نام آنها به طور کامل انجام شود.

وی ادامه داد: مشخصات داوطلبان در فرم پیش‌ ثبت‌نام ثبت شده، احراز هویت و سکونت داوطلبان توسط نماینده اداره پست و ثبت احوال انجام شده، مدارک اسکن و وارد مرحله ثبت‌نام نهایی می‌شوند که در پایان کد پیگیری به داوطلبان داده می‌شود تا پیگیری‌های بعدی را از طریق این کد انجام دهند.

ناصربخت به داوطلبان توصیه کرد، در روزهای ابتدایی به مرور به فرمانداری یا وزارت کشور مراجعه کرده تا مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند و ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند تا با ازدحام جمعیت مواجه نشده و بتوانیم بهترین خدمات را به داوطلبان ارائه کنیم.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران در پایان با اشاره به آمار ثبت‌نام‌کنندگان تا امروز عنوان کرد: در پایان دو روز گذشته ۱۶ نفر برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند که از این بین ۳ چهره شاخص داشتیم.

کد N1071587

وبگردی