آفتاب
رئیس ستاد انتخابات کشور:

هیأت‌های اجرایی تمام وقت خود را برای انجام مراحل مقدماتی انتخابات بکار می‌گیرند

هیأت‌های اجرایی تمام وقت خود را برای انجام مراحل مقدماتی انتخابات بکار می‌گیرند

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه با موافقت شورای نگهبان دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی یک هیأت اجرایی خواهد داشت، اظهار کرد: اعضای هیأت‌های اجرایی تمام وقت خود را برای انجام مراحل مقدماتی انتخابات انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار برگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدحسین مقیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز با دستور وزیر کشور هیأت‌های اجرایی مجلس شورای اسلامی نیز کار خود را آغاز می‌کنند. البته با موافقت شورای نگهبان هیأت اجرایی دو انتخابات یکسان شدند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این شرایط هیأت‌های اجرایی زمان کافی برای بررسی شرایط داوطلبان دارند، اظهار کرد: هیأت‌های اجرایی خبرگان فقط کار ثبت‌نام و کار اداری ثبت‌نام را انجام می‌دهند، بررسی صلاحیت‌ها در اختیار شورای نگهبان است. هیأت‌های اجرایی تمام وقت خود را برای انجام مراحلی مقدماتی انتخابات به کار می‌برند.

رئیس ستاد انتخابات کشور همچنین با اشاره به اینکه ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس از ساعت 8 امروز در فرمانداری‌ها و وزارت کشور انجام می‌شود به داوطلبان توصیه کرد که داوطلبان به مرور به فرمانداری‌ها مراجعه کنند تا در طول ساعات ثبت‌نام، ثبت‌نام به مرور انجام شود و از ازدحام جلوگیری شده و ثبت‌نام در حداقل زمان انجام شود.

به گفته وی امکانات وسیعی در همه فرمانداری‌ها برای ثبت‌نام داوطلبان در نظر گرفته شده است.

مقیمی در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس در 207 حوزه اصلی و در مجموع در 1063 حوزه اصلی و فرعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N1071423

وبگردی