آفتاب

کشف 315 کیلوگرم گوشت خوک در قائم‌شهر

کشف 315 کیلوگرم گوشت خوک در قائم‌شهر

فرمانده انتظامی قائم‌شهر از کشف 315 کیلوگرم گوشت خوک و دستگیری 3 نفر متهم این پرونده خبر داد.

محمدعلی اتباعی طبری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، با بیان این‌که طی خبری که درباره خرید و توزیع گوشت حرام و غیربهداشتی خوک با همکاری دو فرد و یک عامل توزیع کننده در قائم‌شهر اعلام شد نیروهای اطلاعاتی دست به کار شدند، اظهار کرد: 3 نفر اقدام به تهیه گوشت خوک برای رستوران‌های بین راهی می‌کردند که مأموران نیروی انتظامی پیگیری‌های لازم در این خصوص را انجام دادند.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر با بیان این‌که پس از جستجوهای لازم، اطلاعات لازم به دست آمد، افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیس، بر حسب منابع همکاران، با انجام یک معامله سوری یک عامل توزیع گوشت خوک و دو همکارش را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهمان با کشف 315 کیلوگرم گوشت خوک پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

اتباعی در خصوص کشف چوب قاچاق برای ساخت قلیان و وسایل استعمال مواد مخدر، با عنوان به این‌که بیش از سه تن چوب جنگلی قاچاق ممنوع القطع در قائم‌شهر کشف شد، تصریح کرد: دو کارگاه نجاری که اقدام به قطع درختان کمیاب سرخدار می‌کردند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر اضافه کرد: با اطلاع از استفاده این چوب‌ها برای ساخت قلیان و آلات استعمال مواد مخدر، این موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متهمان کارکنان کارگاه نجاری بودند، که با حکم مراجع قضائی پس از بازرسی از این کارگاه نجاری، دستگیر شدند.

*عکس تزیینی است.

انتهای پیام

کد N1070807

وبگردی