آفتاب

تعریف و تمجید رامین ناصرنصیر از ترانه علیدوستی

تعریف و تمجید رامین ناصرنصیر از ترانه علیدوستی

رامین ناصرنصیر، ترانه علیدوستی را بر خلاف بسیاری از همکارانش که اهل مطالعه نیستند، انسانی فرهیخته، چند بعدی و اهل مطالعه توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رامین ناصرنصیر، بازیگر سینما و تلویزیون، ترانه علیدوستی را بازیگری یک سر و گردن بالاتز از هم‌نسلانش توصیف کرد .

او که در سریال شهرزاد با ترانه علیدوستی هم بازی شده است، او را گزینه بی‌رقیب نقش‌های خاص در غیاب گلشیفته فراهانی دانست.
ناصرنصیر، ترانه علیدوستی را برخلاف بسیاری از بازیگران که تک بعدی و با مطالعه بیگانه‌اند، انسانی فرهیخته و اهل مطالعه توصیف کرد.
او نوشته ترانه علیدوستی علاوه بر بازیگری کتاب هم ترجمه می‌کند و از انتشار کتابی جدید با ترجمه او خبر داده است.
ترانه علیدوستی قبلا کتاب داستانهای کوتاه أليس مونرو را ترجمه كرده است 

 

متن نوشته رامین ناصر نصیر به این شرح است:
«در میان خانمهای جوان بازیگر، به گمانم ترانه علیدوستی و گلشیفته فراهانی یک سر و گردن از سایر هم نسلانشون بالاتر بوده اند. و در سالهای اخیر و در غیاب گلشیفته، ترانه علیدوستی گزینه ی بی رقیب ایفای نقشهای خاص هست، و سریال شهرزاد هم گواهی بر این مدعا.
همکاری با او در سریال شهرزاد باعث شد متوجه بشم بر خلاف بسیاری از همکارانمون که متاسفانه موجوداتی تک بعدی هستند ، با مطالعه بیگانه اند، و از جهان اطرافشون شناخت اندکی دارند؛ ترانه انسانی فرهیخته و موشکاف هست. آنهایی که اهل مطالعه هستند با ترجمه ی خوب او از داستانهای کوتاه آلیس مونرو آشنایی دارند، و مژده میدم که بزودی کتاب دیگری با ترجمه ی ترانه در بازار کتاب عرضه خواهد شد.»
رامین ناصر نصیر در سریال شهرزاد نقش شوهرخواهر متملق و فرصت طلب ترانه علیدوستی را بازی می‌کند و که به گفته شهرزاد در یکی از سکانس‌ها یک بیوه مرد اداره‌جاتی است که خواهرش با او خوشبخت نیست.
٥٧۲۴۸

 

کد N1070772

وبگردی