آفتاب
حاشیه‌های اولین روز ثبت‌نام انتخابات خبرگان در فرمانداری تهران؛

بی‌حوصلگی یک داوطلب انتخابات/ نامزدی که احساس تکلیف نمی‌کرد

بی‌حوصلگی یک داوطلب انتخابات/ نامزدی که احساس تکلیف نمی‌کرد

نخستین روز از ثبت‌نام‌ داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در فرمانداری تهران درحالی به پایان رسید که با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین روز از ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز(پنجشنبه) در فرمانداری در حالی پایان یافت که ۲ نفر موفق به اتمام مراحل ثبت‌نام خود شدند.

شروع ثبت‌نام صبح امروز از ساعت ۸:۰۰ در فرمانداری با استقرار ۱۰ جایگاه بررسی پرونده داوطلبان و نمایندگان ثبت احوال و اداره پست آغاز شد.

نخستین داوطلب در اولین دقایق آغاز به کار ثبت‌نام وارد فرمانداری شد تا مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهد. این داوطلب ۳۸ ساله در جریان ثبت ‌نام خود با مشکل نقص مدارک و اشکال در کارت نظام وظیفه خود مواجه شد که البته پس از تکمیل مدارک، مراحل ثبت ‌نام وی انجام شد.

وی در حالی برای ثبت نام در انتخابات خبرگان رهبری اقدام کرد که به خبرنگاران گفت: «احساس تکلیف نکردم چون شرکت در انتخابات خبرگان نیازی به استعفا دادن از شغل قبلیم نداشت. ثبت نام می‌کنم، اما در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نمی‌کنم چون مجبورم از شغلم استعفا دهم».

دومین داوطلب انتخابات خبرگان نیز ظهر امروز به فرمانداری مراجعه کرد و در حالی ثبت نام خود را انجام داد که در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد «چندان حال و حوصله ندارد». یکی از خبرنگاران نیز در واکنش به وی گفت» شما از همین اول راه حوصله ندارید!؟».

امروز همچنین سیدحسین هاشمی، استاندار تهران نیز در محل فرمانداری حضور یافت و از نزدیک در جریان روند ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در پنجمین انتخابات خبرگان رهبری قرار گرفت.

اگرچه فرمانداری تهران روز کم رونقی را پشت سر گذاشت و تنها دو ثبت نام کننده داشت اما در مقابل وزارت کشور میزبان دهها نامزدی بود که برای نام نویسی در حوزه های مختلف به این محل امده بودند که در میان انها چند چهره سرشناس هم حضور داشت.

کد N1070043

وبگردی