آفتاب

مقیمی شرایط اولین روز ثبت‌نام کاندیداهای مجلس خبرگان را مثبت ارزیابی کرد

مقیمی شرایط اولین روز ثبت‌نام کاندیداهای مجلس خبرگان را مثبت ارزیابی کرد

رئیس ستاد انتخابات در آخرین لحظات اولین روز ثبت‌نام کاندیداهای مجلس خبرگان گفت:‌ شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه مهیاست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد حسین مقیمی در آخرین لحظات اولین روز ثبت‌نام کاندیداهای مجلس خبرگان اظهار کرد: با همکاری شورای محترم نگهبان و ستادهای انتخابات استان‌ها خوشبختانه هیأت های اجرایی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 1063 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی تشکیل شد. همچنین نخستین جلسه آن‌ها نیز برگزار شد.

وی ادامه داد: امروز از ساعت 8 صبح تا 14، 65 نفر از داوطلبان با حضور در مراجع وزارت کشور و فرمانداری‌ها ثبت‌نام خود را انجام دادند. تعدادی از افراد کسری‌هایی داشتند به همین جهت توصیه می‌شود برای تسریع در ثبت‌نام ها همه افراد با مدارک کامل در شش روزه باقی مانده از ثبت‌نام ها در مراجعه ثبت‌نام ها حضور پیدا کنند.

مقیمی همچنین از روز شنبه هیأت اجرایی انتخابات مجلس نیز شروع به کار می‌کند. همه امکانات و شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی و باشکوه مهیا است.

وی همچنین در پایان در ارتباط با حضور وکلای داوطلبان به جای خودشان گفت: هیچ مانعی برای حضور وکلای داوطلبان ثبت‌نام پنجمین دوره مجلس خبرگان به جای خود آن‌ها وجود ندارد؛ البته شرط آن است که وکالت نامه رسمی و قانونی داشته باشد.

انتهای پیام

کد N1070002

وبگردی