آفتاب
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر:

دشمن از گرویدن مردم به مذهب تشیع هراس دارد

دشمن از گرویدن مردم به مذهب تشیع هراس دارد

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر‌ گفت: دنیا در هراس از نقش‌آفرینی برجسته و بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران در صحنه معادلات جهانی و هندسه قدرت است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر‌ گفت: دنیا در هراس از نقش‌آفرینی برجسته و بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران در صحنه معادلات جهانی و هندسه قدرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ منطقه لرستان‌، حسین ظریف‌منش در هفتمین همایش ملی سیره علوی با بیان این‌که «امروز شاهد افزایش تعداد شیعیان در اقصی نقاط دنیا و به ویژه در کشورهایی نظیر نیجریه هستیم» اظهار کرد: اولین حماسه امسال را شیعیان در اربعین سرور و سالار شهیدان در کربلا رقم زدند و دومین حماسه نیز توسط شیعیان نیجریه‌ای در این کشور رقم خورد.

این مقام مسئول با اشاره به این‌که «این کشتار و میزان تهاجمی که به شیعیان می‌شود بی دلیل نیست‌» یادآور شد: دشمن از گرویدن مردم به مذهب تشیع هراس دارد و به این خاطر دست به چنین قتل و غارت‌هایی می‌زند.

ظریف‌منش گفت: دنیا در هراس از این نقش‌آفرینی برجسته و بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران در صحنه معادلات جهانی و هندسه قدرت است. چرا که نظام انقلاب اسلامی و پرچمدارن انقلاب اسلامی و در راس آن مقام معظم رهبری بیشترین نقش را در این راستا داشته است.

ظریف‌منش تصریح کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند در راستای ترویج فضایل امام علی(ع)‌ و آشنایی با تعالیم مولای متقیان علی(ع) باشد و البته می‌تواند ارزشمند و کارساز باشد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر بیان کرد: در سطح کشور نمونه‌هایی از این تلاش‌ها را داشته‌ایم و خرسندیم که لرستان یک حرکت اساسی را در هفت سال تدوین کرده است. از سوی هیات امنای بنیاد غدیر از تلاش‌های استان لرستان تشکر می‌کنم و امیدوارم که این مراسمات بارقه امیدی در راستای تقویت بنیان‌های فکری جامعه برای حضور اثربخش‌تر در صحنه‌های مختلف با دشمنان اسلام باشد و بتوانیم با این برنامه‌ها برای گسترش اسلام ناب در سطح جهان قدم‌هایی برداریم.

انتهای پیام

کد N1069896

وبگردی