آفتاب

حاشیه‌های روز اول ثبت‌نام داوطلبان خبرگان در فرمانداری تهران

حاشیه‌های روز اول ثبت‌نام داوطلبان خبرگان در فرمانداری تهران

حضور یک داوطلب 38 ساله در اولین دقایق ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از جالب ترین حواشی روز اول ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری تهران بود.

حضور یک داوطلب 38 ساله در اولین دقایق ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از جالب ترین حواشی روز اول ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری تهران بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) از ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه) ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات فرمانداری تهران آغاز شده است که در همان دقایق ابتدایی حجت الاسلام و المسلمین محمد ابوالقاسمی باحضور در فرمانداری برای شرکت در این انتخابات ثبت‌نام کرد.

وی یک روحانی 38 ساله و مدرس خارج فقه در حوزه علمیه دارالسلام تهران بود و در جمع خبرنگاران از حضور خود به عنوان اولین نفر ابراز خوشحالی کرد.

به جز ابوالقاسمی تنها یک روحانی دیگر یعنی حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا نحوی که قاضی دادگاه تجدید نظر است برای ثبت‌نام به فرمانداری تهران آمد که البته به دلیل کامل نبودن مدارک نتوانست ثبت‌نام کند.

همچنین در اولین دقایق ثبت‌نام کاندیداها علی اکبر ناصربخت معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران وظایف کارکنان فرمانداری و مسئولان ثبت‌نام را برای آن‌ها تشریح کرد و در جمع خبرنگاران گفت که فرمانداری تهران و وزارت کشور تنها ستادهای ثبت‌نام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند.

ضمن این‌که در ساعت 10:50 سید حسین هاشمی استاندار تهران به همراه سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران و عیسی فرهادی فرماندار تهران با حضور در فرمانداری تهران از روند ثبت‌نام کاندیداها بازدید کردند و استاندار تهران در جمع خبرنگاران تشکیل هیأت های اجرایی استان تهران را با کمترین حاشیه ممکن ارزیابی کرد.

فرمانداری تهران محل پارکینگ ساختمان فرمانداری را با تعبیه سقفی برزنتی برای ثبت‌نام کاندیداها اختصاص داده است که در این محل 10 مسؤول بررسی پرونده ، 2 نماینده از اداره پست، 2 نماینده از ثبت احوال و 3 نماینده برای اسکن مدارک کاندیداها حضور دارند.

اتاق دیگری نیز با حضور 23 نفر برای ثبت‌نام کاندیداها و ورود اطلاعات آن‌ها به سیستم کامپیوتری اختصاص داده شده است.

ثبت‌نام داوطلبان حضور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز(26 آذر) تا چهارشنبه ( 2 دی) در محل فرمانداری تهران انجام می‌شود.

گزارش کامل ایسنا از انتخابات امروز را اینجا و این‌که چه کسان دیگری تاکنون ثبت نام کرده‌اند را اینجا ببینید.

ادامه دارد...

کد N1069886

وبگردی