آفتاب

استقبال مردم خرمشهر از کشتی جام باشگاه‌های جهان/ خادم و بنا نظاره‌گر مسابقات

استقبال مردم خرمشهر از کشتی جام باشگاه‌های جهان/ خادم و بنا نظاره‌گر مسابقات

نخستین روز رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با استقبال گرم مردم خرمشهر در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا، دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان از صبح امروز (پنج شنبه) در سالن کشتی خلیج فارس خرمشهر آغاز شد و ۱۲ تیم خارجی و داخلی حاضر در این رقابت‌ها در چهار گروه به مصاف یکدیگر رفتند.

این مسابقات در حالی آغاز شد که کشتی‌دوستان خرمشهر استقبال بسیار خوبی از این رقابت‌ها کردند و با شور و هیجان خاصی به تشویق کشتی گیران ایران می‌پردازند. با برگزاری این رقابت‌ها در خرمشهر، این امکان پدید آمد که سالن خلیج فارس که ساخت آن به ۶۵ سال پیش بازمی‌گردد، بازسازی شود و مسولان استانی به خاطر برگزاری این رقابت‌ها، اقداماتی در جهت نوسازی آن انجام دهند.

کار آماده سازی سالن رقابت‌ها تا بامداد امروز به طول انجامید و افرادی نظیر رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی، فرامرز کیانی زاده، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و حمید بنی تمیم، دبیر فدراسیون کشتی تا بامداد در سالن حضور داشتند و با نظارت بر فعالیت‌ها، سالن را به طور کامل مهیای این رقابت‌ها کردند.

رسول خادم‌، رییس فدراسیون کشتی و محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به همراه کادر خود و اعضای شورای فنی کشتی فرنگی، از جمله حاضران در سالن رقابت‌ها هستند.

این رقابت‌ها طی دو روز با معرفی تیم‌های برتر به کارش پایان خواهد داد. سال گذشته و در اولین دوره جام باشگاه‌های جهان، جراحی پاستور اندیمشک موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

انتهای پیام

کد N1069615

وبگردی