آفتاب

تاکید وزیر کشور بر برگزاری انتخابات سالم؛ همزمان با آغاز ثبت نام کاندیداهای خبرگان

تاکید وزیر کشور بر برگزاری انتخابات سالم؛ همزمان با آغاز ثبت نام کاندیداهای خبرگان

وزیر کشور گفت: تمامی تلاش ما این بوده که مراحل انتخابات بر اساس قانون اجرا شود و خود را مقید به رعایت قانون در روند برگزاری انتخابات می دانیم.

ایرنا نوشت: عبدالرضا رحمانی فضلی امروز پس از بازید از ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: مردم در کشور ما با آرای خود مقدمات حضور، مشارکت و انتخاب افراد را در مجلس خبرگان رهبری رقم می زنند.

وزیر کشور با اشاره به مصادف شدن این ایام با هفته وحدت اظهار امیدواری کرد که در عرصه انتخابات شاهد وحدت، انسجام شکوه و مشارکت بالا باشیم. همه کسانی که به عرصه انتخابات ورود پیدا می کنند و همچنین تمام دست اندرکاران حوزه اجرا، نظارت و مردم باید تلاش کنند اصل حضور با شکوه و سلامت انتخابات رعایت شود.

وزیر کشور گفت با توجه به شرایط و تحولات منطقه شاهد آن هستیم که ایران محور مهم آرامش، امنیت، مردمسالاری و حکومتی مبتنی بر آرا مردم است.

وی ادامه داد: دستور رییس جمهوری این بوده است که انتخابات قانونی، باشکوه و سالم برگزار شود و تمام تلاش ما این بوده که در تمامی مراحل براساس قانون حرکت کنیم. ستاد انتخابات کشور هماهنگی خوبی با شورای نگهبان در روند برگزاری انتخابات دارد و در سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی یک همدلی بین این دو مجموعه وجود داشته و همه امور با هماهنگی پیش رفته است.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: هیات های اجرایی انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تشکیل شده و مقدمات تشکیل هیات های اجرایی مجلس شورای اسلامی نیز در حال انجام است.

وزیر کشور از رسانه ها خواست در این مرحله از روند انتخابات، ستاد انتخابات کشور را یاری کنند تا در هفتم اسفندماه سال جاری شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و باشکوه باشیم.

2727

 

 

کد N1069534

وبگردی