آفتاب
رئیس ستاد انتخابات کشور:

تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است

تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت:‌ ما تا این لحظه مشکل خاصی در روند ثبت‌نام مجلس خبرگان نداشته‌ایم. من با برخی از فرمانداران مراکزی از استان‌ها صحبت کردم و مشکلی تاکنون به ما گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) محمد حسین مقیمی با حضور در محل ستاد انتخاابات کشور در جمع خبرنگاران درباره روند ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان اظهار کرد: اکنون ساعت اولیه ثبت‌نام است و در ادامه، روند این ثبت‌نام‌ها شلوغ‌تر می‌شود البته ثبت‌نام مجلس خبرگان فقط در وزارت کشور انجام نمی‌گیرد و در 31 فرمانداری مراکز استان‌ها هم همزمان ثبت‌نام انجام م گیرد.

وی همچنین افزود:‌ روند ثبت‌نام همچنان خوب بوده و ما طبق جدول زمان بندی حرکت می‌کنیم و مشکل خاصی نداریم.

وی ادامه داد: حوزه‌های اصلی مجلس خبرگان 31 حوزه است که همان فرمانداری مراکز استان‌هاست. 1032 حوزه فرعی در کنار این 31حوزه اصلی وجود دارد برای مجلس شورای اسلامی 207حوزه اصلی وجود دارد و سایر حوزه ها فرعی هستند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان درباره آخرین وضعیت برگزاری انتخابات الکترونیکی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان ایراداتی به نرم‌افزار انتخابات گرفته است که ما در حال رفع این نواقص هستیم و مسائل را به پیش ببریم و انتخابات الکترونیکی را برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا تاکنون در وزارت کشور 4 نفر برای انتخابات خبرگان ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام

کد N1069515

وبگردی