آفتاب

مطلب مورد تاکید برای داوطلبان کاندیداتوری در تهران

مطلب مورد تاکید برای داوطلبان کاندیداتوری در تهران

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران گفت:‌ کار ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان تهران و فرمانداری استان تهران و وزارت کشور انجام خواهدشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) علی اکبر ناصر بخت در دقایقی ابتدایی اولین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرمانداری تهران مرکز حوزه انتخابیه استان تهران است و فرمانداری‌های ری ، شمیرانات،‌اسلام شهر و پردیس به عنوان فرمانداری فرعی هستند و 15 فرمانداری تابع تهران نیز به عنوان مرکز حوزه انتخاباتی استان تهران هستند اما کار ثبت نام از کاندیداهای استان تهران تنها در فرمانداری تهران و وزارت کشور انجام خواهد شد.

وی در توضیح وظیفه 15 فرمانداری تابعه استان تهران یادآور شد: آن 15 فرمانداری باید شعبه های ثبت نام و اخذ رای را معین کنند و کار اخذ رای را در روز رای‌گیری انجام دهند.

وی با بیان این‌که «از امروز با تشکیل هیأت‌های اجرایی موضوع ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری آغاز شده است»، افزود: از امروز به مدت 7 روز روند کار ثبت نام مجلس خبرگان رهبری را خواهیم داشت و از شنبه کار ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته آغاز خواهد شد که پنج روز به صورت مشترک کار ثبت‌نام مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد.

وی در پایان به کاندیداها توصیه کرد که کار ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند و گفت: کاندیداها سعی کنند در فرجه زمانی معین برای ثبت نام حاضر شوند. اصل شناسنامه ، اصل کارت ملی، عکس از مدارک اصلی برای ثبت‌نام است و کسانی که ملتزم استعفا دادن از سمت خود بوده‌اند باید مدرک آن را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

کد N1069468

وبگردی