آفتاب
عرق شرم پیشانی هم پیمانان را نیز پوشاند؛

سخنان «ترامپ» درباره مسلمانان نادرست و احمقانه بود

سخنان «ترامپ» درباره مسلمانان نادرست و احمقانه بود

نخست وزیر انگلیس سخنان چند روز گذشته «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا درباره ممنوعیت ورود مسلمان به این کشور را «نادرست و احمقانه» خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، نخست وزیر انگلیس سخنان چند روز گذشته نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا درباره مسلمان را «نادرست و احمقانه» خواند.

«دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس در سخنان امروز خود گفت: به عقیده من سخنان او تفرقه افکنانه، نادرست و احمقانه بود. اگر وی به کشور ما سفر می کرد، همه ما را متحد علیه خود می یافت.

«دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا در سخنان چند روز گذشته خود پیشنهاد کرده بود که باید به صورت کامل از ورود مسلمانان به آمریکا تا زمان اسقرار برنامه جامع مبارزه با تروریسم جلوگیری شود؛ اظهاراتی که هم پیمانان وی را نیز به واکنش وادار کرد.

همچنین آسوشییتد پرس امروز صبح اعلام کرد که نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که محبوبیت دونالد ترامپ، نامزد میلیاردر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به رقبایش کاهش قابل توجهی داشته است.

پیش از این ترامپ در بین طرفداران احزاب جمهوری جمهوری خواه پیشتاز بود، اما اظهارات اهانت بار اخیر وی علیه مسلمانان از دلایل اصلی کاهش محبوبیت وی در بین رأی دهندگان به شمار می آید.

کد N1069302

وبگردی