آفتاب

پرداخت ٤٠ میلیارد ریال به نشریات طرح اشتراک/ توزیع ٣,٥میلیون نسخه در مهر و آبان

پرداخت ٤٠ میلیارد ریال به نشریات طرح اشتراک/ توزیع ٣,٥میلیون نسخه در مهر و آبان

جزئیات پرداختی سامانه اشتراک نشریات در ٨ ماهه سال ٩٤ که بالغ بر ٣٨ میلیارد ریال است، اعلام شد.

 

به گزارش سایت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشادجزئیات پرداختی سامانه اشتراک نشریات در ٨ ماهه سال ٩٤ اعلام شد که طی آن بالغ بر ٣٨ میلیارد ریال به ١٧٠ رسانه عضو طرح اشتراک پرداخت شده است.
سید هادی فیاضی، مدیر سامانه اشتراک نشریات کشور با بیان اینکه تا کنون ٢٥٠ نشریه در دوره جدید طرح اشتراک نشریات کشور به این سامانه پیوسته اند، گفت: جدول ٨ ماهه عملکرد نشریات در سامانه اشتراک نشریات کشور منتشر شده که در این جدول فهرست پرداختی به ١٣٣نشریه سامانه اشتراک در فاصله فروردین تا آبان ١٣٩٤ اعلام شده است. این مبالغ مجموع پرداختی مشترکان در این سامانه به علاوه حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

همچنین مبالغ واریزی ٣٦ نشریه که دارای مشترکان کمتری بوده اند در این جدول نیامده است. وی افزود: حدود ٨٠ نشریه نیز یا هنوز مشترکی ندارند و یا در انتظار تایید قرارداد هستند.

فیاضی گفت: ٢١٠ هزار اشتراک در حال حاضر بر روی سایت اشتراک ثبت شده است و کاربران در حال حاضر امکان اشتراک ٧٧ روزنامه، ٥٨ هفته نامه، ٢٥ دو هفته نامه و ٧٦ ماهنامه، ٥ دو ماهنامه و ٨ فصلنامه را دارند که این تعداد با تایید نشریات جدید افزایش خواهد یافت.

وی گفت: بزودی امکان دسترسی به قرارداد سامانه اشتراک نشریات بر روی پنل کاربری ناشران در سامانه جامع رسانه های کشور فراهم می شود.

مدیر سامانه اشتراک نشریات کشور با بیان اینکه در حال حاضر ٢٢ مجری توزیع در این سامانه تایید شده اند، افزود تلاش می کنیم تا پایان سال ٩٤ نشریات اکثر استانهای کشور امکان حضور در این سامانه را داشته باشند.

فیاضی ادامه داد: در دو ماه مهر و آبان سه میلیون و سیصد هزار نسخه نشریه در قالب این طرح بین مشترکان توزیع شده است و از اول دی ماه نیز نتایج طرح رتبه بندی برای روزنامه های سامانه اشتراک اعمال خواهد شد.

جزئیات پرداختی به نشریات در ٨ماهه سال ٩٤ در جدول پیوست ارائه شده است.

1717

 

کد N1068709

وبگردی