آفتاب
سردار نقدی:

تکرار سخنان رهبری بدون اجرا کردن آنها ارزشی ندارد

تکرار سخنان رهبری بدون اجرا کردن آنها ارزشی ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تکرار پیاپی سخنان رهبری توسط مسوولین نظام بدون اجرایی‌ کردن آنها ارزشی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، سردار محمدرضا نقدی در اجلاس مجمع عالی بسیج که در محل حسینیه امام خمینی(ره) در مشهد برگزار شد، با بیان اینکه هدف از تشکیل این مجمع چاره‌جویی از مشکلات همراه با اخلاص برای پیشرفت اسلام است، عنوان کرد: امروزه هزاران گروه جهادی بسیج دورترین نقاط را برای خدمت به محرومین انتخاب کرده و با جان و دل برای شهادت در راه خدا داوطلب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه 2350 گردان بسیج آماده پیکار با دشمن هستند، گفت: 200 حلقه صالحین در کشور داریم که با آموختن مقاومت و صبر از ائمه اطهار (ع) هزاران کرسی بصیرت را در گوشه و کنار کشور برگزار می‌کنند.

نقدی با اشاره به اینکه بسیج دست آموخته رهبری اهل بیت(ع) است، افزود: اگر امروزه بسیج توانسته الهام بخش جهان اسلام باشد تنها در پرتوی عشق به امام زمان(عج) بوده و زنان بسیجی نیز برای دفاع از اسلام و ولایت پرچم‌دار عفاف و حجاب هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه نیت‌ها در راه جهاد باید خالص باشند، تصریح کرد: دشمنان اسلام از هر سو به مسلمین می‌تازند و دستهایشان را برای تجاوز به سرزمین‌های اسلامی هر روز درازتر می‌کنند، اما مسلمانان با تمسک جستن به اسلام و اهل بیت(ع) وظایف خود را انجام می‌دهند.

وی در ادامه افزود: 17 کمیسیون مجمع در عرصه‌های تخصصی مشغول به کار بوده و اهمیت آن‌ها با افزایش و پیچیده شدن مشکلات بیشتر می‌شود.

نقدی با بیان اینکه مشکلات واقعی هستند اما چاره‌جویی دقیقی برای آنها اندیشیده نمی‌شود، تصریح کرد: سیاست‌های کلی به صورت دقیق تصویب می‌شوند اما متاسفانه راهکار عملیاتی برای پیاده کردن آن وجود ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در اغلب محورهای نظام تنها صحبت‌های رهبری تکرار می‌شود، خاطرنشان کرد: این اظهارات پیاپی بدون اجرایی شدن ارزشی ندارد، چراکه اکثر مسئولین تنها حقایق را تعریف کرده و بدون در نظر گرفتن واقعیات مواضعی بدون راه‌حل اتخاذ می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه بدون هرگونه نگاه حزبی و منفعت طلبی شخصی باید به مسائل نگریسته شود، گفت: نگاه انقلابی و ولایی به مسائل کشور و ارائه راهکار عملی ضروری است چراکه اسلام بن‌بستی نداشته و هر مانعی باید برداشته شود.

نقدی با اشاره به اینکه مجامع بسیج باید روز به روز جایگاه بهتری داشته باشند، اظهار کرد: این مجمع نزدیک به یک سال است که مشغول به فعالیت بوده اما انتظار می‌رود روند تکاملی داشته باشند تا اتاق فکر عملیاتی با بیش از 100 هزار نفر عضو به مدیریت بهتر نظام کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه قرار است در طول برنامه 5 ساله ششم تصمیم‌گیری به شهرستان‌ها واگذار شود، افزود: براساس این برنامه مسائل محلی متناسب با نیازهای هر منطقه تنظیم می‌شوند.

انتهای پیام

کد N1068488

وبگردی