آفتاب

60 جلسه موتلفه با جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران/حبیبی: حق نداریم چوب لای چرخ دولت بگذاریم

60 جلسه موتلفه با جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران/حبیبی: حق نداریم چوب لای چرخ دولت بگذاریم

ایرنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: این حزب برای رسیدن اصولگرایان به یک ائتلاف سراسری در عرصه انتخابات می کوشد.

محمدنبی حبیبی افزود: در همین رابطه تاکنون بیش از 60 نشست را با اعضای جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران برگزار کرده دایم.  وی از آمادگی حزب موتلفه برای حضور در عرصه انتخابات خبر داد و گفت: از دو سال قبل برای انتخابات آماده شده ایم و در این زمینه مطالعه کرده و افرادی نیز شناسایی شده اند اما با این حال به عقل جمعی اصول گرایان اعتقاد داشته و به آن احترام می گذاریم.

حبیبی با بیان اینکه تلاش داریم تا از تعدد نامزدهای اصولگرا در حوزه های انتخابیه جلوگیری کنیم، شعار اصولگرایان در انتخابات را همه با یک صدا و یک فهرست خواند و افزود: با توجه به بحث ائتلاف، حزب موتلفه نامزد مستقلی را در هیچ یک از حوزه های انتخابیه معرفی نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه حزب موتلفه مصلحت اصولگرایان را بر مصلحت حزبی خود ترجیح می دهد، اضافه کرد: براین اساس اگر درجایی هم نامزد اصولگرا و هم موتلفه باشد از نامزد خود چشم پوشی کرده و فرد دیگر را ترجیح می دهیم.

حبیبی با بیان اینکه امیدواری برای ائتلاف در انتخابات پیش رو زیاد است، افزود: شاید درگذشته مشکلات و موانعی بود اما پیشرفت های خوبی برای تحقق اعتماد داشتیم و در دو هفته آینده موجودیت ائتلاف اعلام می شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: در بحث انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز تصمیم ما این است که از فهرستی که جامعتین اعلام می کنند، حمایت کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه سازوکار انتخابات در کشور به گونه ای است که امکان تقلب و تغییر آرای مردم در آن وجود ندارد، افزود: در انتخابات سال 88 هم وقتی برخی ادعای تقلب و جابجایی رای مردم را مطرح کردند به آنها نصیحت کردیم اما متاسفانه توجه نشد و مشکلات بعدی را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه می کوشیم تا نقاط قوت دولت بیشتر و نقاط ضعف آن کمتر شود، گفت: حق نداریم چوب لای چرخ دولت بگذاریم اما انتقاد سازنده اشکالی ندارد.

2727

 

 

کد N1068400

وبگردی