آفتاب
نکو در گفتگو با مهر:

آلودگی هوای تهران به جنوب استان رسیده است

آلودگی هوای تهران به جنوب استان رسیده است

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آلودگی هوای شهر تهران به جنوب استان و فراتر از آن رسیده است، از عادی جلوه دادن این وضعیت توسط مسئولان انتقاد کرد.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تشدید آلودگی هوا در شهر تهران طی روزهای اخیر اظهار داشت: آلودگی هوا به حدی شدید بوده که به جنوب تهران و فراتر از آن نیز رسیده است.

وی افزود: این نگرانی مدام از سوی مردم ابراز شده، اما اقدام سازنده‌ای را از طرف مسئولان مشاهده نمی‌کنیم.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس تصریح کرد: اگر این رویه ادامه پیدا کند، باید به عنوان یک عرف سیاسی از آن نام برد که برخی‌ها برای سرپوش گذاشتن بر عملکرد منفی خود، این اوضاع را عادی جلوه می‌دهند و همه به ناچار باید به این وضعیت عادت کنند.

نکو ادامه داد: آلودگی هوا، بیماری‌ها و صدمات جدی و روحی بسیار ناگواری را به دنبال دارد و جای تأسف و سوال است که چرا با اینکه خود مسئولان وضعیت هوا را مشاهده می‌کنند، اما واکنشی نشان نمی‌دهند؟

وی خاطرنشان کرد: حداقل شرایط آلودگی هوا در روز گذشته در تهران ایجاب می‌کرد که اقدامات مناسبی مانند تعطیلی کل مدارس و ادارات برای جلوگیری از شدت گرفتن آسیب‌های ناشی از آلودگی هوا انجام شود، اما اقدامی نشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نمایندگان تهران باید واکنش شدیدی در این زمینه نشان دهند، گفت: البته به نظر می رسد واکنش ضمنی نشان داده شده و این حساسیت به وجود آمده که به مساله ورود کنند.

نکو تصریح کرد: ما نیز به عنوان نمایندگان شهرستان های استان تهران حتماً به این موضوع ورود کرده و آن را پیگیری می‌کنیم.

کد N1067390

وبگردی