آفتاب
رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

مشارکت حداکثری، زمینه‌ساز رشد همه‌جانبه کشور است

مشارکت حداکثری، زمینه‌ساز رشد همه‌جانبه کشور است

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی گفت: مشارکت حداکثری مردم، زمینه‌ساز رشد و تعالی و توسعه همه جانبه کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، جواد آهنگری در نشست مشترک ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی و کمیته اطلاع رسانی انتخابات گفت: محدوده و دایره اطلاع‌رسانی، بسیار گسترده و شامل فعالین تمامی حوزه‌های خبر، رسانه، هنرمندان و .. می‌شود.

وی افزود: هر شخصی که گامی در راستای مشارکت حداکثری مردم برای حضور در انتخابات بردارد، عضوی از کمیته اطلاع‌رسانی و موثر در زمینه‌سازی هرچه بیشتر برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشکوه است.

وی با بیان این‌که «شمارش معکوس آغاز فرآیندهای انتخابات، آغاز شده است» اظهار کرد: تمام سعی و تلاش کمیته اطلاع‌رسانی، متمرکز بر داغ نگهداشتن تنور انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی است. این مهم ایجاب می‌کند که از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان برای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید استفاده کنیم.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در بخشی از سخنان خود با اشاره به مهمترین وظایف کمیته اطلاع‌رسانی تصریح کرد: شفاف‌سازی فرآیند برگزاری انتخابات، بهره‌گیری از چهره‌های موجه برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات، تهیه برنامه‌های ویژه و تمرکز بر روی رای اولی‌ها و .. از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط کمیته اطلاع‌رسانی است.

انتهای پیام

کد N1067388

وبگردی