آفتاب

جلسه دبیران کل احزاب اصولگرا با جامعه روحانیت مبارز با حضور حدادعادل، زاکانی، آقاتهرانی و فدایی

جلسه دبیران کل احزاب اصولگرا با جامعه روحانیت مبارز با حضور حدادعادل، زاکانی، آقاتهرانی و فدایی

مثلث آنلاین نوشت: در ادامه تلاش چهره های شاخص اصولگرایان برای وحدت، شب گذشته دبیران تشکل های اصولگرا با آیت الله موحدی کرمانی دیدار کردند.

در همین رابطه حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز صبح امروز از برگزاری این نشست خبر داده و گفته بود: نشست وحدت دبیران تشکل های اصولگرا و شخصیت های حقیقی این جریان یکشنبه با آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.این نشست در وحدت و ائتلاف اصولگرایان بسیار موثر بود و هیچ اختلافی نیز وجود ندارد.

احمد کریمی اصفهانی دبیرکل انجمن های اسلامی اصناف و بازار خبر تشکیل جلسه شخصیت های حقیقی و حقوقی اصولگرا در محضر آیت الله موحدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران را در شب گذشته تأیید کرد و گفت: از جزئیات این جلسه نمی توانم خبر بدهم و باید منتظر ماند و دید تا زمانی دود سفید آن بیرون می آید. البته فردا بعد از ظهر جزئیات این نشست اعلام می شود.

همچنین قاضی زاده هاشمی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری نیز برگزاری این نشست را تأیید کرد و گفت: آقایان حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس، زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان، آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری، حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران از جمله کسانی بودند که در جلسه حضور داشتند.

1727

 

 

کد N1067225

وبگردی