آفتاب

هواوی و برند آنر

هواوی و برند آنر

هواوی در سال ۲۰۱۴ برند آنر را به عنوان زیر مجموعه خود وارد بازارهای جهانی کرد که البته محصولات آن نشانی از کمپانی مادر نداشته و ..



هواوی در سال ۲۰۱۴ برند آنر را به عنوان زیر مجموعه خود وارد بازارهای جهانی کرد که البته محصولات آن نشانی از کمپانی مادر نداشته و تنها از طریق اینترنت به فروش می رسند.
شیائومی پیشتر از همین روش برای دست یابی به موفقیت های چشمگیر خود استفاده کرده بود و حالا هواوی هم در همین مسیر قرار دارد. این شرکت توانست با حذف هزینه های مربوط به خرده فروشی، قیمت نهایی محصولات سری «آنر» را کاهش داده و فروش این تلفن های هوشمند را ظرف یکسال از ۱ به ۲۰ میلیون دستگاه برساند.
هواوی می گوید برند «آنر» ترسی از انجام کارهای متفاوت نداشته و روی مخاطبین جوان تری تاکید دارد که به بومیان عصر دیجیتال مرسوم هستند، یعنی همان کاربرانی که به سختی دوران پیش از تلفن های هوشمند و اینترنت را به خاطر می آورند.
این شرکت سال گذشته با تولید Honor 6 ورود موفقی به بازار های جهانی را تجربه کرده بود و حالا نسل تازه پرچمدار این برند را با نام Honor 7 عرضه کرده که قیمت آن از حدود ۳۳۰ دلار آغاز شده و از امکانات جذابی مثل چیپست قدرتمند ۸ هسته ای، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، نمایشگر Full HD، بدنه فلزی و حسگر اثر انگشت بهره می برد.
هرچند قیمت مناسب در کنار امکانات جذاب، یک ترکیب برنده به شمار می رود، اما اکنون دیگر سازندگان متعددی وجود دارند که همین فرمول را برای موفقیت محصولات خود به کار بسته اند و چنین رقابت سنگینی، عرصه را برای حضور یک تولید کننده تازه، به مراتب تنگ کرده است.
آیا شعار «برای دلیران» که برند تازه تاسیس «آنر» برای خود انتخاب کرده، در نهایت به این معنی تعبیر می شود که تنها کاربران شجاع ممکن است جرئت امتحان محصولات این شرکت را داشته باشند؟

کد N1067153

وبگردی