آفتاب
عمران خان:

سخنان «دولاند ترامپ» در مورد مسلمانان نشان از ذهنی بیمار دارد

سخنان «دولاند ترامپ» در مورد مسلمانان نشان از ذهنی بیمار دارد

« عمران خان» رهبر حزب عدالت پاکستان در واکنش به اظهارات « دونالد ترامپ» گفت: اظهارات مضحک «دونالد ترامپ» در مورد مسلمانان نشان از ذهنی بیمار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه « پاکستان»، «عمران خان» رهبر حزب عدالت پاکستان در گفتگو با شبکه تلویزیون «ای آر وای» گفت: بعد از اظهارات مضحک دولاند ترامپ علیه مسلمانان، احساس ناامنی در بین جامعه مسلمانان آمریکا در حال افزایش است. 

وی در ادامه افزود: اظهارات ترامپ باعث تقویت و رشد افکار افراط گرایانه در جامعه آمریکا می شود. این اظهارات خنده دار ترامپ در مورد مسلمانان نشان از ذهنی بیمار دارد.

 لازم به ذکر است در پی حمله مرگبار در کالیفرنیا، دونالد ترامپ نامزد انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه خواستار توقف کامل ورود مسلمانان به آمریکا شده است؛ اظهاراتی که با انتقاد کاخ سفید و بعضی از رقبای ترامپ مواجه شد. کاخ سفید با مناسب ندانستن کاندیداتوری ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به او لقب «دلقک» داد.

ترامپ مدعی شده است که نظرسنجی‌ها نشان‌دهنده نفرت مسلمانان از آمریکاست که می‌تواند موقعیت آمریکا را به خطر اندازد. او گفته بود که مرزها باید تا زمانی که نمایندگان کشور ما دریابند مشکل چیست بسته بماند.

کد N1066963

وبگردی