آفتاب
نماینده خمین در نطق میان دستور:

فلسطین همچنان مساله اول مسلمین باقی خواهد ماند

فلسطین همچنان مساله اول مسلمین باقی خواهد ماند

نماینده مردم خمین در مجلس بر اهمیت موضوع فلسطین و مطرح بودن آن به عنوان مساله نخست جهان اسلام، تاکید و کشتار شیعیان نیجریه را نیز محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور، با محکوم کردن کشتار شیعیان نیجریه توسط ارتش این کشور، اظهار داشت: این حادثه نشان از بغض و کینه دشمنان اسلام نسبت به آئین اسلام و تشیع دارد.

وی همچنین با اشاره به پیروزی‌های اخیر محور مقاومت در منطقه، گفت: دشمنان می‌خواهند با مشغول کردن مسلمانان به مسائل فرعی، آنها را از محور مقاومت دور کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: آمریکا و اسرائیل بدانند که در هر شرایطی فلسطین، مساله اصلی و اول مسلمین است و تحت هیچ شرایطی آن را فراموش نخواهیم کرد و از انتفاضه اخیر فلسطین نیز حمایت می‌کنیم.

دشمنان به دنبال جدایی مردم و حاکمیت هستند/مسئولان خدمت کنند

رضایی در ادامه با اشاره به قرار داشتن کشور در آستانه برگزاری انتخابات، اظهار داشت: دشمنان در این مقطع برای تخریب مسئولان و خدمتگزاران مردم فعال شده‌اند و هر جا نقطه امید باشد، آن را تخریب می‌کنند و همه دستاوردها را زیر سئوال می‌برند تا به اهداف و مطامع دنیوی خود برسند.

وی تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان می‌خواهند میان مردم و حاکمیت جدایی بیندازند، همه مسئولان و دلسوزان باید مراقب باشند و خدمت‌رسانی به محرومان را فراموش نکنند.

نماینده مردم خمین در مجلس در همین رابطه افزود: از دولت محترم انتظار می‌رسد با اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی، زمینه سوءاستفاده دشمنان را از بین ببرد.

رضایی همچنین تاکید کرد: از دولت انتظار می‌رود نسبت به مجموعه بزرگ آموزش و پرورش که یک سرمایه اجتماعی است، حساس باشد و اجازه سیاسی‌کاری را در این نهاد مقدس ندهند، اما متاسفانه این موضوع در آموزش و پرورش در حال اتفاق افتادن است.

کد N1066937

وبگردی