آفتاب
جلالی:

دولت توانسته با یک سوم بودجه سال 1391 خود را تراز کند

دولت توانسته با یک سوم بودجه سال 1391 خود را تراز کند

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی علی اکبر صالحی را از شخصیت‌های تاریخ ساز انقلاب اسلامی دانست و درباره تصمیم‌گیری شورای حکام در جلسه‌ی امروز خود در خصوص برجام سخن گفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در چهارمین همایش نقش پژوهش در فرایند قانون گذاری گفت: تصویر کنونی توسعه کشور بیانگر این است که در شمار 30 اقتصاد بزرگ جهان از حیث در اختیار داشتن بزرگترین منابع هیدروکربونیک قرار داریم، اما از جهت رشد اقتصادی با رشدی ناپایدار و فسادی گسترده روبرو هستیم.

وی ادامه داد:‌ در همین شرایط دولت یازدهم توانسته است با یک سوم بودجه سال 1391 بودجه خود را تراز کند.

نماینده مرم شاهرود ابراز امیدواری کرد: برنامه ششم توسعه با رویکرد جدید در نسبت با وضعیت جدید پیش روی کشور توسط دولت تنظیم و به مجلس داده شود.

وی در عین حال از دنبال کردن رویه گذشته توسط دولت در برنامه ششم توسعه و همچنین قرار داشتن مجلس در سال آخر و تاثیر آن در تنظیم و تصویر برنامه ششم نه در سطح انتظار سخن گفت.

رئیس مرکز پژوهش‌ها همچنین از محمد جواد لاریجانی، محمدرضا خاتمی و احمد توکلی از بنیان‌گذاران و مدیران این مرکز تشکر کرد و افزود: همه این عزیزان در اداره این مرکز از بنده موفق ‌تر بودند و بید به شکل دیگری از آنان تقدیر شود.

ادامه دارد

کد N1066687

وبگردی