آفتاب

سخنگوی ارتش یمن تلفات ائتلاف عربی در نزدیکی باب المندب را بیش از 190 تن برآورد کرد

سخنگوی ارتش یمن تلفات ائتلاف عربی در نزدیکی باب المندب را بیش از 190 تن برآورد کرد

سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که در پی اطلاعاتی که در زمینه افزایش تعداد نیروهای متجاوز و مزدوران آنها در نزدیکی باب المندب به دست آوردیم ناگزیر به هدف قرار دادن آنها با موشک توشکا شدیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرتیپ شرف لقمان، سخنگوی ارتش یمن در مصاحبه با پایگاه العهد تصریح کرد: شلیک موشک توشکا در پی کسب اطلاعاتی از اقدام نیروهای متجاوز و مزدوران آنها در تجمع نیروهایشان در نزدیکی باب المندب صورت گرفت و این اقدامات آنها علی رغم آن صورت می‌گیرد که در مورد توافق و مذاکرات ژنو صحبت می‌کنند. این حمله با موشک توشکا به نیروهای عربستانی نیز ضربه‌ای کاری وارد کرد.

این مقام یمنی تصریح کرد: این حمله بنا به اطلاعات دقیق صورت گرفت و هر کس که علیه ما دست به تجاوز بزند، ما آن را می‌سوزانیم و اطلاعات ما نشان می‌دهد که در پی این حمله، جسد بیش از 190 تن از نیروهای ائتلاف از منطقه خارج شده است.

وی تصریح کرد: ما جزایرمان را به قدرت پاکسازی خواهیم کرد و منتظر لطف هیچ کسی نمی‌مانیم.

شرف لقمان عنوان داشت که نیروهای متجاوز با این مساله مخالفت کردند که بند مبارزه با تروریسم را در دستور کار مذاکرات ژنو قرار دهند، علت آن هم این است که تروریسم ساخته دست آنها است.

سخنگوی ارتش یمن نیروهای متجاوز را تهدید کرده و عنوان داشت: ما نزدیک هستیم، در صورت ادامه تجاوزات، ما می‌توانیم اقدامات غافلگیرکننده جدیدی را نشان دهیم.

وی تاکید کرد: ما به توافق‌ها و به آتش بس پایبند هستیم و اگر ائتلاف متجاوز برگردد، ما نیز برمی‌گردیم.

انتهای پیام

کد N1065903

وبگردی