آفتاب
جعفرزاده در تذکری:

هیات رئیسه در مورد استعفای یکی از نمایندگان به آیین‌نامه عمل کند

هیات رئیسه در مورد استعفای یکی از نمایندگان به آیین‌نامه عمل کند

نماینده مردم رشت خواستار اقدام هیأت رئیسه در مورد استعفای یکی از نمایندگان و عمل به آیین نامه در این زمینه شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامعلی جعفرزاده در تذکری در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس اظهار کرد: رسیدگی به حقوق نمایندگان جزء اولین وظایف هیأت رئیسه است لذا می خواهم هر چه سریع‌تر به درخواست یکی از نمایندگان برای استعفا از سمت نمایندگی رسیدگی شود.

وی همچنین در تذکری خطاب به وزارت نیرو گفت: مشکل نوسان برق در بخش های شهرستان رشت باعث سوختن لوازم خانگی مردم شده است و کسی خسارت آنها را نمی دهد.

جعفرزاده به عدم وجود سامانه فاضلاب بهداشتی در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: متأسفانه 2 رودخانه منطقه، مسیری برای عبور فاضلاب شده که چهره بدی به شهر داده است.

نماینده مردم رشت در مجلس همچنین خطاب به وزیر کشور، گفت: بسیاری از بخش های اطراف حوزه انتخابیه مستعد تبدیل شدن به شهرستان هستند با این حال وزارت کشور مانع می شود.

وی ادامه داد: وزارت نیرو چند سال است که وعده تقویت برق در بخش سنگر را داده است اما به آن عمل نکرده به طوری که وسایل خانگی مردم به علت نوسان برق می سوزد و کسی پرداخت خسارت آنها را بر عهده نمی گیرد.

جعفرزاده در ادامه با بیان اینکه منطقه لشت نشا سالیانه میزبان میلیون‌ها گردشگر است، گفت: با این حال سازمان اوقاف مانع توسعه این بخش به لحاظ ظاهر آن است و مردم نسبت به این قضیه معترض هستند.

انتهای پیام

کد N1065661

وبگردی