آفتاب
فرمانده قرار گاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) :

قرارگاه سازندگی خاتم عرصه را بر شرکتهای خارجی غارتگر تنگ می‌کند

قرارگاه سازندگی خاتم عرصه را بر شرکتهای خارجی غارتگر تنگ می‌کند

فرمانده قرار گاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان این که ادعا می‌شود این قرارگاه عرصه را برای پیمانکاران خصوصی تنگ کرده است گفت: قرار گاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) عرصه را برای شرکت‌های خارجی که قصد غارتگری داشته‌اند تنگ کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، سردار عبادالله عبداللهی صبح امروز در نشست خبری خود با اشاره به این که فقط 2 و نیم درصد از نیروهای قرارگاه رسمی بوده و بقیه نیروها از مردم هستند خاطر نشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) 5 هزار پیمانکار دربخش‌های مختلف دارد و نقش لیدری این پیمانکاران رابر عهده دارد.

وی افزود: پیمانکاران خصوصی خیلی راغب‌ترند با ما قرارداد ببندند تا با دولت، زیرا ما مطالبات پیمانکاران را پرداخت کرده‌ایم اما هنوز نتوانسته‌ایم حق خود را از دولت بگیریم. با توجه به تورم پیش آمده و تغییر نرخ ارز در سالهای گذشته هزینه‌های پروژه‌های ما بالا رفته و ما باید مستندات خود را در این زمینه به دولت بدهیم که این روند زمان بر است با این حال ما حق و حقوق پیمانکاران خود را داده‌ایم ولی هنوز حق خود را نگرفته‌ایم.

عبداللهی در ادامه با اشاره به این که اگر منابع مالی برای پروژه‌ها به موقع تزریق شود، مدت اجرای این پروژه‌ها کوتاه‌تر می‌شود، افزود: زمان بر بودن پروژه‌ها به ضرر نظام، مردم و دولت است. ما با همه شرایط موجود و مشکلات هیچ پروژه‌ای را تعطیل نکرده‌ایم. در زمینه‌ی تامین منابع مالی هم به دولت پیشنهاد کرده‌ایم که دولت یک پکیج مالی اعم از اوراق مشارکت، سهام یا غیره را به جای مطالبات ، تهاتر کند. که البته این کار به طور نسبی انجام شده ولی شتاب زیادی نداشته است.

ادامه دارد ...

کد N1065300

وبگردی