آفتاب

حزب‌الله لبنان: مقاومت هرگز مسیر خود را بر اثر فشار تغییر نخواهد داد

حزب‌الله لبنان: مقاومت هرگز مسیر خود را بر اثر فشار تغییر نخواهد داد

مسئولان حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه تمامی توطئه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه به زودی شکست خواهند خورد، اعلام کردند که فشارهای سیاسی و رسانه‌ای هرقدر هم افزایش یابند، مقاومت هرگز مسیر خود را تغییر نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت العهد، شیخ نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: هر صدایی که جنایت، تروریسم و تکفیری‌ها را رسوا کرده مورد هدف و تعرض قرار می‌گیرد، سخت‌ترین مساله برای دشمن متکبر صدای حقیقت است زیرا جنایات آن را بر ملا می‌کند.

شیخ قاووق اظهار داشت: عربستان می‌خواهد شکست خود را در یمن از مردم مخفی کند و از آنجایی که نمی‌تواند پیشروی ارتش یمن و فرار سربازانش را نظاره‌گر باشد، شبکه المنار را هدف قرار می‌دهد. پیش از این اسرائیل نیز دست به اقدامی مشابه زده بود اما حجم حملات و فشارها هرچه قدر هم که باشد، حزب الله بیش از قبل در مسیر پیروزی می‌درخشد. ما وارد هر نبرد با اسرائیل و تکفیری‌ها شدیم آنها را شکست داده‌ایم و همواره به پیروزی‌های بعدی چشم دوخته‌ایم.

وی افزود: فشارهای رسانه‌ای و سیاسی مقاومت را از تصمیم و هدف خود منصرف نمی‌کند. مقاومت مسیر خود را تغییر نخواهد داد و هرگز اراده‌اش در مواجهه با خطر اسرائیل و تکفیری‌ها ضعیف نخواهد شد. این همان چیزی است که در سوریه نشان داده‌ایم.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله در ادامه گفت: تا کی گروه 14 مارس باید منتظر باشد که بخشی از این نبرد ملی برای حمایت از کشور باشد. توجیهی برای این موضع‌گیری مردد نمی‌یابیم، موضوع بی‌طرفی نیست. وقتی که لبنان از سوی دشمن تکفیری مورد حمله قرار می‌گیرد بی‌طرفی چه معنی می‌تواند داشته باشد. در اینجا بی‌طرفی یعنی شانه خالی کردن از وظیفه ملی.

از سوی دیگر حسین الحاج حسن، وزیر صنعت لبنان و از اعضای ارشد حزب الله نیز تاکید کرد شبکه المنار و رادیو النور شعله‌هایی هستند که هرگز خاموش نمی‌شوند و صدای آنها هرگز ساکت نخواهد شد. المنار همواره با مقاومت است و هرکجا مقاومت باشد تلویزیون المنار نیز همان جا خواهد بود.

الحاج حسن تاکید کرد: رویاها و طرح های آمریکا و اسرائیل به زودی از بین خواهند رفت و همراه با آن عقب ماندگی اعراب و بدبختی‌ها و مصیبت‌های آنان از بین خواهند رفت.

وزیر صنعت لبنان ادامه داد: المنار توطئه و همدستی اعراب را در مساله فلسطین که مساله اول اعراب است برملا کرد.

انتهای پیام

کد N1065148

وبگردی