آفتاب
«شیخ صفی الدین»:

مقاومت در جرود عرسال با همکاری نهادهای امنیتی ادامه دارد

مقاومت در جرود عرسال با همکاری نهادهای امنیتی ادامه دارد

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد که مقاومت در منطقه جرود عرسال با همکاری نهادهای امنیتی این کشور ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اظهار داشت: عملیات مقاومت در منطقه «جرود عرسال» ادامه دارد و جبهه النصره و تمامی گروه های تروریستی هدف دائم مقاومت هستند.

وی با بیان این مطلب افزود: تلاش ها برای بهبود وجهه جبهه النصره در پی آزادی نظامیان لبنانی مبنی بر اینکه این گروه همچون یک انجمن خیریه به لبنانی ها خدمت می کند با شکست مواجه شده است.

صفی الدین در ادامه گفت: عملیات مقاومت با همکاری مثبت میان مقاومت و دستگاه های امنیتی و ارتش لبنان ادامه دارد و دستاورد بسیاری کسب کرده است. ما امروز در مقابل تجربه ای که قرار داریم که تاکید می کند معادله ارتش، ملت و مقاومت در میدان نبرد برای دفاع از لبنان در برابر تروریست ها آمادگی دارد.

وی اعلام کرد: از نبرد با اسرائیل و تجربه ای که با اسرائیل داشتیم به این نتیجه رسیدیم که به قوای خود تکیه کنیم و منتظر دیگری برای اینکه به ما یاری برساند نباشیم چرا که دیگری مشغول خود، منافع و اولویت هایش است. ما انتظار نداریم خارج، برایمان رئیس جمهور انتخاب و مشکلاتمان را حل و فصل و اولویت های ما را تعیین کند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: عربستان سعودی متجاوز است و به طور اساسی با حمایت مالی و سیاسی در ایجاد تروریسم در منطقه نقش دارد. این حقیقت واضح و آشکار است و همه این موضوع را می دانند. لذا عربستان سعودی پس از اینکه یمن را تخریب کرده است نباید در هر توافق سیاسی، پاداش و دستاوردهایی را کسب کند.

وی ابراز امیدواری کرد که متغیرهای جدیدی به وجود بیاید و ملت ها خود آینده شان را رقم بزنند.

کد N1064840

وبگردی